Z pełnym zrozumieniem dla formułowanych z wielu stron oskarżeń, iż media publiczne w Polsce niedostatecznie realizują swe obowiązki misyjne (i jest to zarzut kierowany na ogół wobec TVP S.A.), trzeba pamiętać, że media te są nam jednak absolutnie potrzebne. To one przecież powinny być forum ważnych dyskusji społecznych, tworzyć płaszczyznę społecznego dyskursu na tematy tak ważne, jak np. Powszechna potrzeba respektowania norm etycznych czy problem rozumnego i wydajnego budowana naszej tożsamości kulturowej. Taka instytucja nie jest jednak tania, tym bardziej iż kończy się czas mediów analogowych, a także uniwersalnej telewizji „dla wszelkich". Szeroka rewolucja technologiczna, której synonimem staje się zwłaszcza cyfryzacja, wymusza inne zupełnie spojrzenie na przyszłość i finansowanie mediów, w tym także publicznych.
Publikacja powstała we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, Krajową Radą Radiofonii i Telewizji, a także Związkiem Pracodawców Mediów Publicznych.
Podtytuł: Teoria i praktyka
ISBN: 9788375454062
Kod paskowy: 9788375454062
Redakcja: Adamowski Janusz W., Jupowicz-Ginalska Anna
Rok wydania: 2012
Kod wydawcy: 29692
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 176
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 14.5x20.5cm
Głębokość (mm): 10
Waga: 0.22
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka