To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat z zasady nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię.
Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co posiadają do zaoferowania.
klienci kupują, ponieważ namawiają ich do tego właściwie dobrane słowa, a dzięki tej książce nauczysz się, jak opowiadać o swojej marce prosto i skutecznie, dzięki temu potencjalni odbiorcy dostrzegą korzyści, jakie przyniesie im korzystanie z twoich artykułów, pomysłów czy usług.
Czytając Model StoryBrand, poznasz:
• siedem uniwersalnych części opowieści, które działają na odbiorców,
• prawdziwe motywacje kupujących,
• metody usprawniania przekazu, który stanie się dla kupujących jasny i zachęci ich do działania,
• sposoby tworzenia wydajnych treści do zamieszczania na stronach internetowych, w folderach reklamowych i w mediach społecznościowych.
Co roku Donald Miller podpowiada ponad trzem tysiącom klientów, jak przestać marnować pieniądze na działania marketingowe i rozwijać biznes dzięki formułowaniu jasnego przekazu. Ten schemat przyda się także tobie. Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem ogromnego przedsiębiorstwa, śladowej producenta, czy także politykiem ubiegającym się o głosy wyborców, książka Model StoryBrand – zbuduj wydajny przekaz dla swojej marki już na zawsze odmieni to, jak mówisz o sobie, o swojej działalności, a także o nieszablonowej wartości, którą twoja producent wnosi w życie kupujących.
***
To najważniejszy poradnik marketingowy roku. Wszystkie osoby profesjonalnie zajmujące się komunikacją znają znaczenie opowieści. Donald Miller opracował metody, które sprawią, że twój przekaz zdoła przebić się poprzez szum informacyjny i dotrze do najbardziej znużonego reklamą pokolenia odbiorców. Musisz przeczytać tę książkę!
Dave Ramsey, autor bestsellerów z listy „New York Timesa"
Donald Miller nauczy cię o niemało więcej, niż wyłącznie jak sprzedawać; pokaże ci, jak zmieniać życie klientów. Musisz odegrać w ich życiu pewną rolę, a dzięki tej książce dowiesz się, jak to zrobić. Jeśli chcesz, żeby twój biznes się rozwijał, przeczytaj ją.
John C. Maxwell, autor bestsellerów z listy „New York Timesa"
Jeśli lubisz zarabiać, przeczytaj tę książkę. Model StoryBrand w niej zawarty pomoże ci tworzyć hasła reklamowe, których odbiorcy słuchają i na które reagują. My z niego korzystamy i wszystko działa jak należy!
Ryan Deiss, założyciel i prezes firmy DigitalMarketer
Po zaangażowaniu Donalda Millera do współpracy i zapoznaniu się z jego modelem zmieniliśmy naszą stronę internetową, a efekty okazały się fantastyczne. Od razu zauważyliśmy różnicę. Model StoryBrand działa i wdrażamy go w całej organizacji. Przeczytaj tę książkę!
Ken Blanchard, główny mentor w The Ken Blanchard Companies i współautor książki Nowy jednominutowy menedżer
***
DONALD MILLER pomógł już tysiącom klientów sprecyzować przekaz marketingowy, dzięki temu ich działalność nabrała rozpędu. Jest prezesem producenta StoryBrand, współprowadzącym podcast Building a StoryBrand i autorem kilku książek, w tym bestsellerów Blue Like Jazz, a także A Million Miles in a Thousand Years. Mieszka w Nashville, w stanie Tennessee wraz z żoną Betsy, a także psami Lucy i June Carter.
Tytuł oryginału: Building a StoryBrand: Clarify Your Message So Customers Will Listen
ISBN: 9788380874190
Kod paskowy: 9788380874190
Autorzy: Miller Donald
Tłumaczenie: Malcherek Monika
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 30294
liczba stron: 260
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
PKWiU: 58.11.1
Format: 14.1x21.7
Głębokość (mm): 14
Waga: 0.41
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka