Kompass Deutsch. 1. Podręcznik to pierwsza część podręcznika do nauki języka niemieckiego dla uczniów klasy siódmej i ósmej szkoły podstawowej. Dlaczego warto pracować z Kompass Deutsch? Aktualna tematyka tekstów, a także progresywna szata graficzna – dobrane do potrzeb, możliwości i zainteresowań współczesnej młodzieży. Możliwość pracy z kolekcją jednocześnie z grupami początkującymi naukę języka niemieckiego, jak i kontynuującymi ją. Zapewniona realizacja podstawy programowej przy łagodnej progresji materiału leksykalno-gramatycznej. Interesujące treści realioznawcze służące wzbudzeniu zainteresowania nastolatków kulturą krajów niemieckojęzycznych. Cyfrowe wsparcie dla nauczyciela i ucznia w postaci e-tworzyw dostępnych na platformie edukacyjnej e-Akademia PWN. O linii: Kompass Deutsch to trzytomowy cykl asygnowany dla uczniów klasy 7 i 8, początkujących naukę języka niemieckiego albo kontynuujących ją w klasie siódmej. Podręcznik systematycznie rozwija wszystkie sprawności językowe, kładąc nacisk na wydajność mówienia. Zalety serii: Podręczniki nowej serii Kompass Deutsch mają bogatą obudowę materiałów interaktywnych na platformie e-Akademia PWN. Podsumowanie każdej lekcji w sekcji Mein Ziel uświadomi uczniom przyrost zdobytej wiedzy i umożliwi szybką powtórkę środków leksykalnych. Podsumowanie zagadnień gramatycznych w sekcji Grammatik umożliwi wydajne przyswajanie reguł gramatycznych popartych przykładami. Sekcja ćwiczeniowa Kompass-Training po każdym rozdziale przybliży charakterystyczne zadania rodzaju egzaminacyjnego, np. Zadania na kompletowanie, kompletowanie luk w tekście, wielokrotnego wyboru oraz zadania rodzaju prawda/fałsz. Różne formy ćwiczeń pomogą w przezwyciężeniu bariery językowej i rozwoju ich kompetencji komunikacyjnej. Słowniczek niemiecko-polski do każdej lekcji pomoże uczniom utrwalić poznawane słownictwo lub prędko odnaleźć określone słówko Kolorystyczne wyróżnienie rodzajników ułatwi ich zapamiętanie. Nagrania tekstów do podręcznika umożliwią rozwój wydajności rozumienia ze słuchu oraz nabywanie poprawnych wzorców fonetycznych. Niebanalnie zaprezentowane treści realioznawcze rozwiną kompetencję interkulturową uczniów