W książce zostały przedstawione podstawy zarządzania strategicznego i sporo metod nowoczesnania przy tworzeniu planu strategicznego. Dzięki czemu menedżerowie mogą opracować fachową i całościową analizę strategiczną oraz zbudować plan strategiczny dla całego przedsiębiorstwa oraz jego wyszczególnionych części, tzw. Strategicznych jednostek biznesowych. W książce autorka przedstawiła zatem, jakie typy strategii należy rozpatrywać, jaka strategia nadaje się do określonej sytuacji strategicznej, jakie są wady i atuty przeróżnych ścieżek rozwoju, w jaki sposób są powiązane decyzje strategiczne podejmowane w różnych obszarach i częściach przedsiębiorstwa. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania omawianych metod w praktyce oraz ćwiczenia uczące ich użytkowania.
Książka jest dedykowana dla wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, inżynierii produkcji. Może także być {pomocn|przydatn)a dla obecnych i przyszłych przedsiębiorców, menedżerów, kadry kierowniczej w firmach.
ISBN: 9788320822762
Kod paskowy: 9788320822762
Autorzy: Romanowska Maria
Wydanie: 3
Rok wydania: 2017
Kod wydawcy: 20234
Miejscowość: Warszawa
Liczba stron: 272
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x24.0cm
Głębokość (mm): 13
Waga: 0.435
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka