Książka jest refleksją teoretyczną i empiryczną nad zagadnieniem ambush marketingu podczas sporych imprez sportowych. Stanowi pierwszą w literaturze polskiej próbę kompleksowego ujęcia ambush marketingu z perspektywy naukowej. Obejmuje kompendium wiedzy o istocie tego zjawiska, jego znaczeniu i na ogół używanych technikach. Autorki scharakteryzowały także kierunki badań opisanych w literaturze przedmiotu równocześnie polsko-, jak i anglojęzycznej, a także przedstawiły najróżniejsze podejścia do klasyfikowania samych przypadków praktyk ambush marketingu.
Na przykładzie czterech największych imprez sportowych udało się pokazać ewolucję zjawiska ambush marketingu i zilustrować najciekawsze praktyki z ostatnich lat (od 2010 r.). W książce zaprezentowano także wyniki badań sondażowych przeprowadzonych w trakcie Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012 w Polsce i na Ukrainie, dotyczących rozpoznawalności marek oficjalnych sponsorów i ambush marketerów.
Książka polecana jest w szczególności studentom przeróżnych kierunków kształcenia związanych z podnoszeniem kompetencji kadr współczesnych organizacji sportowych, w tym ekonomii, zarządzania, marketingu, wychowania fizycznego i sportu. Z tej pozycji będą mogli na dodatek skorzystać organizatorzy imprez sportowych, którzy poszukują źródeł twórczej i krytycznej inspiracji do stworzenia ciekawego wydarzenia oraz praktycy świadczący usługi marketingu sportowego.
ISBN: 9788393680832
Kod paskowy: 9788393680832
Autorzy: Piątkowska Monika, Gocłowska Sylwia
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 32886
Miejscowość: Warszawa
liczba stron: 178
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 10
Waga: 0.325
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka