Od czasu, gdy powstał jako osobna gałąź copywritingu i dziennikarstwa, webwriting przeszedł prawdziwą ewolucję. Kilkanaście lat temu autorów tekstów blogowych uczulało się typowo na to, żeby uwzględniali możliwości botów wyszukiwarki, które sczytują słowa klucze i na podstawie tego, jak mnóstwo razy i w jaki sposób zostały użyte, pozycjonują stronę internetową.
Odkąd zostały ustalone główne zasady webwritingu, internet niesamowicie się rozwinął, lepszo boty eksplorujące sieć, a rynek pisania do internetu z jednej strony się sprofesjonalizował, z drugiej - wyszedł poza wirtualny świat. Treści drukowane bowiem coraz mocniej przypominają artykuły, które czytamy w sieci. Dzieje się tak, ponieważ, przyzwyczajeni do stylu postów blogowych, oczekujemy podobnego w tekstach drukowanych. Dlatego też, jeśli piszesz artykuły dla jakiegokolwiek medium, niezbędnie musisz się zapoznać z zasadami współczesnego webwritingu. Dzięki zaimplementowaniu jego zasad Twoje teksty będą lepiej pozycjonowane, a czytelnicy - bardziej usatysfakcjonowani treścią, jaką chcesz im przekazać.
W książce wynajdziesz wszystko, czego Ci trzeba, żeby zaplanować, napisać i zoptymalizować nieprzeciętny artykuł poradnikowy, który zostanie doceniony zarówno poprzez czytelnika, jak i wyszukiwarkę.
Tytuł Webwriting. Mistrzowskie tworzenie tekstów dla Internetu wyd. 3 Autor Joanna Wrycza-Bekier Wydawnictwo One Press EAN 9788328381179 ISBN 9788328381179 Kategoria Nauka i technika\Informatyka ilość stron 280 Rok wydania 2022 Oprawa Miękka Wydanie 3