Zdjęcia Marketing - Wysyłka od 3,99

Podręczniki

Dostępność: Do kupienia

Marketing - Wysyłka od 3,99 (Gab)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Gab
126,42 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niżeli duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca...

Prezentowany wporownywarce cen produkt Marketing - Wysyłka od 3,99 kupisz w TaniaKsiazka.pl w atrakcyjnej cenie wynoszącej 126,42 zł. Oferta ta jest efektem szerokiej analizy ogromnej ilości sklepów w bazie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788363391102

Oprawa

Twarda

Sprawdź promocyjne oferty na Marketing - Wysyłka od 3,99

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Marketing - Wysyłka od 3,99 jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Marketing - Wysyłka od 3,99 (sklep TaniaKsiazka.pl)

126,42 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Informacje o cenach i dostępności produktów wykorzystane w naszej klasyfikacji są synchronizowane niemal natychmiast.

Pełny opis produktu

Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times" pozostał ceniony za jednego z najmocniej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter.

W książce omówiono między innymi:
– sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych,
– tworzenie najróżniejszych strategii cenowych, dobranych do oryginalnej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku,
– rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce,
– współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały video, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter),
– koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem,
– koncepcję marketingu stworzonego poprzez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają kupujących do intensywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych towarów i współtworzenia przesłania marki,
– najnowsze technologie użytkowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing,
– koncepcję marketingu jednostajnego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie.

prekursorski układ treści podręcznika, jego interesująca forma i sporo odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i umożliwiają poznanie wielu sposobów jej wykorzystania.


„Marketing" jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, wyśmienicie przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.
prof. Dr hab. Lechosław Garbarski
Akademia Leona Koźmińskiego

Podtytuł: Wprowadzenie
Tytuł oryginału: Marketing. An Introduction, 10th edition
ISBN: 9788363391102
Kod paskowy: 9788363391102
Autorzy: Armstrong Gary, Kotler Philip
Tłumaczenie: Wąsik Dorota
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 42282
ilość stron: 828
Oprawa: Twarda
PKWiU: 58.11.12.0
Format: 30.3x21.4
Głębokość (mm): 44
Waga: 2.064
Język oryginału: angielski
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Parametry

ISBN

9788363391102

Oprawa

Twarda

Autor

Gary armstrong, philip kotler

Wydawnictwo

Gab

Ilość stron

828

Rok wydania

2021

Kategoria

Podręczniki

Producent

Gab

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Magdalena W.
Magdalena W.
31.01.2025
Stwórz z innymi aktywną społeczność i publikuj opinie recenzje / opinie
Jeśli tylko skorzystać z prezentowanego Marketing - Wysyłka od 3,99 podziel się z odwiedzającymi opinią. Napisz jakie są Twoje wrażenia z użytkoania, czy nie żałujesz zakupu, a także czy relacja jakości do ceny jest dla Ciebie satysfakcjonująca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Gab Business matters Gab
Do sklepu Szczegóły

Business matters Gab

48,02 zł
"Business Matters" covers a variety of business-related topics introducing a wide range of vocabulary as well as providing ample opportunities...
Rekomendacja
Gab Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu - dostawa 0 zł Gab
Metodologia badań to pasjonująca nauka, która ukazuje drogi w krajobrazie niewiedzy, przypuszczeń, domysłów i ludzkiej zapotrzebowania zrozumienia....
Rekomendacja
Gab Marketing - Wysyłka od 3,99
Do sklepu Szczegóły

Marketing - Wysyłka od 3,99

126,42 zł
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu aniżeli duet Gary Armstrong i Philip Kotler....
Rekomendacja
Gab Zarządzanie projektami ludzie – procedury – wyniki Gab
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat złożonych problemów związanych z zarządzaniem projektami. Jest równocześnie podręcznikiem akademickim,...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Rytm w mowie i języku w ujęciu wielowymiarowym Elipsa dom wydawniczy
Niniejsza książka jest poświęcona tematowi rytmu w mowie i języku. Autorka stawia pytanie czy rytm w ogóle istnieje jako samodzielny element...
Rekomendacja
Zakaz publikacji w prasie danych osobowych i wizerunków osób publicznych podejrzanych lub oskarżonyc,970KS
Czarna opaska na oczach, imię i pierwsza litera nazwiska, a obok tego informacja o zajmowanym stanowisku, realizowanym zawodzie czy innych...
Rekomendacja
Komunikowanie w świecie aplikacji
Do sklepu Szczegóły

Komunikowanie w świecie aplikacji

27,55 zł
Publikacja porusza problematykę postępowych form komunikowania. Autorzy podejmują w niej dyskusję na temat wykorzystania aplikacji równocześnie...
Rekomendacja
Zawód dziennikarza wobec współczesnych wyzwań
Do sklepu Szczegóły

Zawód dziennikarza wobec współczesnych wyzwań

42,75 zł
Recenzowana publikacja składa się z szeregu artykułów dotyczących realizowanej współcześnie profesji dziennikarskiej. Tematyka zawartych...
Rekomendacja
Sam początek lata 1944-1948 w literaturze okresu polski ludowej Elipsa dom wydawniczy
Używając instrumentów współczesnego literaturoznawstwa kulturowego, antropologii, socjologii, nowej historiografii, książka ta podejmuje...
Rekomendacja
Książka i technologie
Do sklepu Szczegóły

Książka i technologie

27,55 zł
Wraz z upływem tysiącleci zmieniają się formy, sposoby produkcji, rozpowszechniania, promowania i stosowania książki. Rozwojowi ulegają...
Rekomendacja
Współczesna kultura dyplomatyczna
Do sklepu Szczegóły

Współczesna kultura dyplomatyczna

38,00 zł
Przedmiotem prezentowanej książki jest współczesna kultura dyplomatyczna – zagadnienie fascynujące i nieprzystępne do badania. Namysł nad...
Rekomendacja
Polityka wschodnia polski - między fatalizmem geopolitycznym a klątwą niemocy - stanisław bieleń Aspra
Autorzy recenzowanej książki próbują odpowiedzieć na pytania, ile w polityce wschodniej III RP jest wciąż kodów znanych z przeszłości (mesjanizm,...
Rekomendacja
Word 2010 PL. Ilustrowany przewodnik
Do sklepu Szczegóły

Word 2010 PL. Ilustrowany przewodnik

22,90 zł
Pobierz dodatkowy rozdział do książki! >> Odkryj magiczny świat Worda 2010 Jak prędko opracować i wydrukować efektowne dokumenty tekstowe?Jak...
Rekomendacja
Wybrane problemy i wyzwania bezpieczeństwa. Bezpieczeństwo jednostkowe – Bezpieczeństwo zbiorowe. Ujęcie interdyscyplinarne
Monografia wieloautorska z zyskującej momentalnie na popularności dziedziny nauk o bezpieczeństwie i obronności. Poszczególne rozdziały...
Rekomendacja
Efekt kameleona Scholar
Do sklepu Szczegóły

Efekt kameleona Scholar

35,15 zł
Tytuł Efekt kameleona Podtytuł Psychologia naśladownictwa Autor Wojciech Kulesza Język polski Wydawnictwo Scholar ISBN 978-83-7383-782-9...
Rekomendacja
Hybrydowy model funkcjonowania grup interesu w Unii Europejskiej - Czub Jarosław Filip,970KS (9860429)
„Autor podjął istotny problem badawczy o znacznym znaczeniu politycznym i gospodarczym, któ- rego waga jest w Polsce nadal słabo rozumiana...