Zdjęcia Projektowanie środków reklamowych. Kwal. A.27.2 - Alina Kargiel, Robert Piłka, Dorota Zadrożna, 87616102510KS (7962156)
Podręczniki
Dostępność:Do kupienia
Projektowanie środków reklamowych. Kwal. A.27.2 - Alina Kargiel, Robert Piłka, Dorota Zadrożna,510KS (7962156) (WSiP)
Do kupienia w: Marka: WSiP
60,70 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu drugiej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii...
Sugerowany artykuł Projektowanie środków reklamowych. Kwal. A.27.2 - Alina Kargiel, Robert Piłka, Dorota Zadrożna, 87616102510KS (7962156) jest dostępny w TaniaKsiazka.pl w naprawdę znakomitej cenie 60,70 zł. Oferta ta jest wynikiem zbiorczego porównania wielu sklepów i hurtowni w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788302157165
Oprawa
Broszurowa
Sprawdź promocyjne oferty na Projektowanie środków reklamowych. Kwal. A.27.2 - Alina Kargiel, Robert Piłka, Dorota Zadrożna, 87616102510KS (7962156)
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Projektowanie środków reklamowych. Kwal. A.27.2 - Alina Kargiel, Robert Piłka, Dorota Zadrożna, 87616102510KS (7962156) jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Projektowanie środków reklamowych. Kwal. A.27.2 - Alina Kargiel, Robert Piłka, Dorota Zadrożna, 87616102510KS (7962156) (sklep TaniaKsiazka.pl)
60,70 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o cenach i dostępności produktów wykorzystane w powyższym zestawieniu synchronizowane są w zasadzie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu drugiej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).
Publikacja rzetelnie omawia formy, środki i narzędzia promocji potrzebne do przygotowania skutecznej kampanii reklamowej, a także przybliża sposoby projektowania części systemu wizualnej identyfikacji producenta. Autorzy kładą szczególny nacisk na obowiązek przestrzegania przepisów prawa autorskiego i własności intelektualnej. Przedstawiają możliwości wykorzystania programów komputerowych w trakcie prac projektowych. Zwięźle opisują także metody prezentowania projektów reklamy towarów i usług.
mnóstwo danych ujęto w przezroczystych schematach i tabelkach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.
Podtytuł: Technikum ISBN: 9788302157165 Kod paskowy: 9788302157165 Autorzy: Kargiel Alina, Piłka Robert, Zadrożna Dorota Wydanie: 1 Rok wydania: 2016 Kod wydawcy: 20321 Miejscowość: Warszawa ilość stron: 216 Oprawa: Miękka PKWiU: 58.11.1 Format: 17.0x24.0cm Głębokość (mm): 10 Waga: 0.305 Języki: polski Grupa towarowa: Książka
Parametry
ISBN
9788302157165
Oprawa
Broszurowa
Autor
Dorota zadrożna, alina kargiel, robert piłka
Wydawnictwo
Wsip
Ilość stron
216
Rok wydania
2016
Kategoria
Podręczniki
Producent
WSiP
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Tadeusz K.
04.01.2025
Czy możesz przesłać nam komentarz i opinię na temat produktu **producer
Jeśli tylko udało Ci się korzystać z prezentowanego produktu Projektowanie środków reklamowych. Kwal. A.27.2 - Alina Kargiel, Robert Piłka, Dorota Zadrożna, 87616102510KS (7962156) prześlij do nas swoją subiektywną opinię lub ocenę. Podaj jakie są Twoje z korzystania, czy nie żałujesz zakupu produktu, a także czy relacja ceny do jakości jest dla Ciebie satysfakcjonująca.
Podręcznik charakteryzuje czytelna struktura, co istotnie usprawnia prowadzenie lekcji: podział na działy i rozdziały, chronologiczne uporządkowanie...