Jak stworzyć prawdziwe biuro projektów w firmie$135 Jak nim zarządzać i produktywnie rozwiązywać problemy$136 Jakie są najpoważniejsze błędy popełniane przez menedżerów$137 Jak podają liczne organizacje badawcze i źródła branżowe, większość PMO jest zamykana po dwóch latach działania.
Dlaczego tak się dzieje$138 Problemem jest przepaść, jaka dzieli teoretyczne strategie napędzane standardami wiedzy i funkcjonalne wykorzystania doskonalone przez wymierne osiągnięcia. Trzeba zatem znaleźć sposób na zmniejszenie tej luki i zmienić spojrzenie na sposób działania biur projektów.
Książka,,PMO w biznesie. Wskazówki, techniki, historie sukcesów" została napisana poprzez kilkudziesięciu specjalistów z całego świata, m.in. Z firm takich, jak Thomson Reuters, Ericsson, Fujitsu, ING.
W ten sposób powstało nieszablonowe źródło wiedzy na temat biur projektów, zawierające aż 27 historii sukcesów z największych światowych projektów i organizacji. W książce zawarto cenne wskazówki, techniki i narzędzia biznesowego Project Management Office, które będą pomocne jednocześnie dla poszukujących wiedzy studentów, jak i praktyków PMO.
Czytelnik dowie się, jak radzić sobie z wyzwaniami PMO w przeróżnego typu instytucjach, a także jak sprawić, żeby zarządzane poprzez niego biuro projektów funkcjonowało z powodzeniem i osiągało jeszcze lepsze wyniki.
Mark Price Perry - badacz, wykładowca, szkoleniowiec. Specjalizuje się w tematyce Project Management Office. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.