Zdjęcia Papier świąteczny do pakowania 57cmx2m 2m561 różowy marki Fastima marcin wajda
Opakowania prezentowe
Dostępność:Do kupienia
Papier świąteczny do pakowania 57cmx2m 2m561 różowy (Fastima Marcin Wajda)
Do kupienia w: Marka: Fastima Marcin Wajda
5,99 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Papier do pakowania prezentów. Spektakularny dekoratywny papier do pakowania prezentów oraz upominków. Papier wyjątkowo solidny, owinięte paczki stają się atrakcyjniej...
Prezentowany towar Papier świąteczny do pakowania 57cmx2m 2m561 różowy marki Fastima marcin wajda możesz nabyć w Empik w znakomitej cenie wynoszącej 5,99 zł. Oferta ta jest efektem szerokiego porównania kilkuset sklepów oraz hurtowni w naszej bazie.
Podstawowe cechy
Sprawdź promocyjne oferty na Papier świąteczny do pakowania 57cmx2m 2m561 różowy marki Fastima marcin wajda
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Papier świąteczny do pakowania 57cmx2m 2m561 różowy marki Fastima marcin wajda jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Papier świąteczny do pakowania 57cmx2m 2m561 różowy marki Fastima marcin wajda (sklep Empik)
5,99 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane na temat dostępności produktu i aktualnych cen użyte w powyższym rankingu są zczytywane praktycznie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Papier do pakowania prezentów. Błyskotliwy dekoracyjny papier do pakowania prezentów oraz upominków. Papier niezwykle solidny, owinięte paczki stają się ciekawiej...
Parametry
Kategoria
Opakowania prezentowe
Producent
Fastima Marcin Wajda
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Zygmunt H.
02.06.2024
Przesłane przez użytkowników recenzje i opinie produktu Fastima Marcin Wajda mogą pomóc innym odwiedzającym
Jeżeli udało Ci się skorzystać z oferowanego Papier świąteczny do pakowania 57cmx2m 2m561 różowy marki Fastima marcin wajda podeślij do nas swoją subiektywną ocenę i opinię. Zaakcentuj jakie są Twoje wrażenia z użytkoania, czy jesteś zadowolony oraz czy relacja jakości do ceny jest wystarczająca.