VIVE Pro 2 to bardzo precyzyjny, fachowy system PC-VR zaprojektowany, by oferować najkorzystniejsze możliwości wirtualnej rzeczywistości. Rozdzielczość 5K, komfort korzystania, submilimetrowa precyzja śledzenia i nowoczesne akcesoria.
Wysoka częstotliwość odświeżania
rozszerz istotnie komfort oglądania fotorealistycznej grafiki dzięki odświeżaniu 120Hz.
obfite pole widzenia
obszerne pole widzenia 120°, dobrane do naturalnych możliwości ludzkiego oka, pozwala zobaczyć pokaźnie więcej.
Najwyższa jasność i wierność odtwarzania obrazu w 5K
Odkrywaj świeże światy i możliwości z znakomitą jakością obrazu. Dostrzeż jeszcze więcej szczegółów, dzięki łącznej rozdzielczości 4896 x 2448.
Zaprojektowany z myśla o profesjonalistach
idealnie wygodne gogle, które łatwo i zespolisz do siebie. Idealnie sprawdzą się podczas długich sesji VR. Posiadają pokaźny zakres dopasowania do różnorodnych kształtów głów i rozstawu oczu. Można z nich korzystać w okularach. Minimalizują efekt zmęczenia oczu dzięki dokładnej regulacji IPD.
System śledzenia SteamVR
zwiększ przestrzeń wirtualnych doświadczeń nawet do 10m x 10m. Użyj 4 stacji bazowych do śledzenia, żeby uniknąć okluzji. Jest to rewelacyjne rozwiązanie, które umożliwia korzystanie z wielu urządzeń równocześnie w jednej przestrzeni, przy zachowaniu niezwykłej precyzyji śledzenia.
Kompatybilne oprogramowania
Wykorzystuj oprogramowania, które już stosujesz, np.: Unreal Engine, Unity, Autodesk VRED, Mindesk i mnóstwo innych. Jeśli chcesz odkryć więcej nowych możliwości, skorzystaj z naszego parterskiego programu ISV proponującego niemało gotowych rozwiązań dla biznesu.
Biblioteka Offline SteamVR
VIVE Pro 2 gwarantuje dostęp offline do Biblioteki SteamVR, która pozwala na instalację w bezpiecznym środowisku, bez przyłączania sprzętu do Internetu.
VIVE Tracker
Dodawaj obiekty do świata VR jako narzędzia np. Kamerę lub śledź ruch całego ciała. VIVE Tracker to znakomite urządzenie, które perfekcyjnie sprawdza się w wirtualnej produkcji, szkoleniach i symulacjach oraz w aplikacjach, w których ważne jest odwzorowanie ruchu.