English for Business Communication Skills to podręcznik rozwijający przede wszystkim umiejętności komunikacyjne. Tworzony został z myślą o pracownikach firm i korporacji, którzy na co dzień posługują się w pracy językiem angielskim i studentach, którzy chcieliby nauczyć się użytecznych umiejętności komunikacyjnych.
Dwa rozdziały wprowadzające stanowią podstawę, na bazie której Czytelnik nabywa i rozwija kolejne umiejętności komunikacyjne. Następne rozdziały dotyczą: spotkań biznesowych, tj. Prowadzenia spotkań i udziału w nich; prezentacji biznesowych, w tym umiejętności autoprezentacji, prezentacji profilu oferty produktowej albo usługowej marki; rozmów telefonicznych, począwszy od tych dotyczących umawiania spotkań, po stanowiące bieżący kontakt z klientem anglojęzycznym; negocjacji biznesowych, nie tylko o podwyżkęna dodatek tych dotyczących negocjacji umowy z kontrahentem; i korespondencji e-mail.
Książka bazuje na naturalnym angielskim języku mówionym. W skład kursu wchodzą też ćwiczenia typu listening, których dobór i tematyka: pomaga przełamać międzykulturowe bariery komunikacyjne, uwzględnia modny, anglojęzyczny żargon korporacyjny i uczy prawidłowych nawyków, kultury, a także właściwego tonu wypowiedzi, który jest zrozumiały dla anglojęzycznych kontrahentów.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.