Książka "Niemiecki w tłumaczeniach. Business" przeznaczona jest dla wszystkich, którzy chcą przyswoić sobie słownictwo, zwroty i wyrażenia typowe dla niemieckiego języka biznesowego. Gromadzi słownictwo z zakresu przedsiębiorstwa, pracy w biurze i gospodarki i rynku.
Stanowi tym samym nieprzeciętny wstęp do nauki języka fachowego dla osób, które nie miały z nim dotąd styczności, osobom bardziej innowacyjnym pomoże z kolei uporządkować i powiększyć posiadaną wiedzę. Równocześnie książka może służyć jako szybka pomoc w przypadku, gdy np.
przygotowujemy się do rozmowy telefonicznej bądź przygotowujemy prezentację w języku niemieckim. Każdy rozdział to jeden temat związany z biznesem, zawierający słowniczek oraz zdania do tłumaczenia wraz z odpowiedziami oraz wskazówkami, które zawierają sporo cennych objaśnień leksykalnych i gramatycznych oraz nieraz popełnianych błędów.
Pozwala to na ćwiczenie języka biznesowego w mówieniu w zdaniach codziennego korzystania, a zarazem sprawdzanie poprawności językowej. Dzięki takiej formule z książki skorzystają jednocześnie osoby na poziomie podstawowym wyższym (A2), średnio-zaawansowanym (B1), a także ci bardziej nowoczesni.
Książka łączy w sobie ergonomiczne zagadnienia takie jak: zamówienia, płatności i faktury pisanie e-maili rozmowy telefoniczne, przygotowanie prezentacji, słownictwo tematyczne z zakresu np. Marketingu, reklamy czy księgowości.
Systematyczna praca z książką pozwoli Ci efektywniej poruszać się w świecie biznesu w języku niemieckim i ułatwi rozumienie treści biznesowych i gospodarczych w mediach niemieckojęzycznych. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.