Market Leader 3ed Advanced. PodręcznikPodręcznik Market Leader 3ed Advanced w szczególności rekomendowany jest osobom pragnącym pogłębić znajomość języka biznesowego na poziomie innowacyjnym.Autorzy podzielili publikację na 12 rozdziałów.
Każdy z rozdziałów mieści autentyczne materiały i teksty do czytania oparte na wybranych artykułach prosto z „Financial Times".Treści zawarte w podręczniku Market Leader 3ed Advanced dotykają obszernych tematów ze świata biznesu, w tym między innymi takich zagadnień jak:strategie biznesowe,trendy w zatrudnieniu,prowadzenie biznesu on-line,etyka biznesowa,zarządzanie projektem,finanse,marketing,przemysł energetyczny.Co akcentuje serię Market Leader na tle innych kursów?Kurs daje możliwość rozwijania skuteczności językowych i pogłębiania znajomości najważniejszych zagadnień z dziedziny biznesu.W każdym rozdziale występuje odrębna sekcja Case Studies z uwagami prawdziwych autorytetów ze świata biznesu.ciekawe lekcje Business Across Cultures, które poruszają problem oddziaływania różnic kulturowych na komunikację w świecie biznesu.Publikacja stanowi bogate źródło słownictwa biznesowego.uzupełniającą pomoc w usystematyzowaniu i pogłębieniu treści zawartych w podręczniku stanowi zeszyt ćwiczeń Market Leader Advanced.Do podręcznika została dołączona płyta DVD-ROM zawierająca filmy, karty pracy dla uczniów, minisłowniczek, a także zadania self-study.zobacz pozostałe pozycje z serii:Market Leader Upper Intermediate.
Podręcznik DVDMarket Leader 3Ed Extra Advanced. Podręcznik DVDMarket Leader 3ed Pre-Intermediate. Flexi Course Book 1