Yamaha MG 06 - wersja z procesorem efektów
6-kanałowa konsola mikserska: maksymalnie 2 wejścia mikrofonowe / 6 liniowych (2 mono + 2 stereo) / 1 szyna stereo bus
informacje o produkcie:
-6-kanałowa konsola mikserska
-Maksymalnie 2 wejścia mikrofonowe / 6 liniowych (2 mono + 2 stereo)
-1 szyna stereo bus
-Przedwzmacniacze mikrofonowe "D-PRE" z odwróconymi układami Darlingtona
-Efekty najwyższej klasy: SPX z 6 programami
-Symetryczne wyjścia XLR
-Przełącznik PAD na wejścia mono
-Zasilanie phantom +48V
-Metalowa pokrywa
-wymiary (szer. X wys. X gł.): 149 mm x 62 mm x 202 mm (5.9"x 2.4"x 7.9")
-Waga netto: 0.9 kg (1.98 lbs.)
dane o nowej serii Yamaha MG
D-PRE (dyskretne przedwzmacniacze mikrofonowe klasy A)
Wszystko początkuje się właśnie w nich - przedwzmacniaczach. Każda czynność inżyniera dźwięku jest uzależniona od jakości przedwzmacniaczy, który ukierunkowują dalsze etapy miksu, a także wpływają na jakość finalnego brzmienia. Konsole mikserskie Yamaha MG mają dyskretne przedwzmacniacze mikrofonowe klasy A "D-PRE", które stosują odwrócone układy Darlingtona. Są to studyjne przedwzmacniacze, przystępne dodatkowo w high-end`owych profesjonalnych mikserach Yamaha, gwarantujące jeszcze większą moc o niskim poziomie impedancji i spełniające oczekiwania choćby najistotniej wymagających inżynierów dźwięku. Zapewniając tłuste i naturalne basy, bogate środkowe pasma i płynne i przejrzyste wysokie tony o niezwykle niskim poziomie zniekształcenia brzmienia, przedwzmacniacze D-PRE zapewniają niezakłóconą pracę w wyjątkowo szerokim zakresie częstotliwości, umożliwiając obsługę sygnałów z praktycznie dowolnego źródła dźwięku. Dzięki wysokiej klasy przedwzmacniaczom, używanym we wszelkich modelach MG, wyeliminowaliśmy potrzebę obfitej korekcji brzmienia albo dodawania dodatkowych procesorów efektów, które w sztuczny sposób "ulepszają" brzmienie miksu.
Najwyższej jakości wzmacniacz operacyjny (Op-amp)
Główny wzmacniacz (końcówka mocy) określa jakość finalnego brzmienia, zaś zintegrowane obwody wzmacniacza operacyjnego (Op-amp) wpływają na cały układ głównego wzmacniacza. Miksery z kolekcji MG posiadają świeże, najwyższej jakości, customowe wzmacniacze operacyjne MG01, które zostały wytworzone przy współpracy z producentem najlepszych półprzewodników. Priorytetem konstrukcji wielu wzmacniaczy operacyjnych jest układ elektroniczny oraz ich skuteczność. My jednak zdecydowaliśmy się na współpracę z producentem półprzewodników, skupiając się głównie na jakości brzmienia. Wzmacniacze MG01 mają przeprojektowane układy, stosujące udoskonalone komponenty wewnętrzne, m.in. Najwyższej jakości płytki krzemowe, czy miedziane przewody, dzięki którym mogliśmy uzyskać nieprzeciętną, najwyższą rozdzielczość brzmienia.
1-pokrętłowe kompresory
Kompresja sygnałów odgrywa znaczącą rolę na każdym etapie nagrywania albo przetwarzania brzmienia. Kompresja służy wyrównywaniu poziomu dynamiki sygnału audio zbyt potężnych gitar, zbyt solidnych basów, zbyt potężnie uderzonego werbla albo czystego wokalu. Trzeba jednak pamiętać, że uzyskanie nadzwyczajnie wyrównanego brzmienia miksu może potrwać niemało godzin i wymaga sporego doświadczenia. Nasze 1-pokrętłowe kompresory, które dają natychmiastowy dostęp do optymalnych ustawień kompresji przy pomocy 1 potencjometru, to innowacyjny pomysł Yamaha, wprowadzony przed laty, a w dzisiejszych czasach jest standardem na rynku muzycznym.
zasobność wejść / wyjść
Wszystkie modele z linii MG posiadają wysokiej jakości symetryczne złącza XLR Neutrik™ na monofonicznych kanałach mikrofonowych/liniowych oraz kanałach stereo, wyposażonych w XLR. Każde wejście mono posiada złącze combo jack i obsługuje równocześnie sygnały MIC, jak i LINE. Dwa wejścia stereo mają złącza XLR i dwa złącza jack i XLR, obsługujące sygnały MIC, zaś dwa złącza jack obsługujące sygnały LINE, które mogą być wykorzystywane jednocześnie w mono, jak i stereo. (z wyjątkiem modelu z 10 kanałami). Funkcje pozostałych dwóch kanałów stereo różnią się w zależności od modelu:
W modelu 20-kanałowym, XLR obsługuje sygnały MIC, zaś dwa złącza RC obsługują sygnały LINE i mogą być stosowane jednocześnie w mono, jak i stereo. W modelach z 16 i 12 kanałami, dwa złącza jack obsługują sygnały LINE w stereo. W dodatku, każdy kanał stereo posiada wejście 2TR (złącza RCA) i może służyć jako niezależne wejście z zewnętrznych źródeł audio, np. Odtwarzaczy CD. Model 10-kanałowy posiada dwa dopełniające kanały stereo i parę złączy jack obsługujące sygnały LINE. We wszystkich modelach XU, dowolne źródło audio, które wysyła sygnały przez USB, może być przypisane do jednego z kanałów stereo. Oprócz głównych wyjść stereo (XLR L/R, TRS jack L/R), miksery MG posiadają obszerny zakres złączy wyjściowych, w tym GROUP OUT (jack TRS), AUX/FX OUT (jack TRS), MONITOR OUT (jack TRS L/R), a także HEADPHONE OUT (stereo jack), umożliwiając dobór wyjść głównych dopasowując je do określonych zastosowań - monitoringu albo masteringu.