Zdjęcia Power of visual storytelling: how to use visuals, videos, and social media to market your brand marki Mcgraw-hill education - europe
Literatura obcojęzyczna
Dostępność:Do kupienia
Power of visual storytelling: how to use visuals, videos, and social media to market your brand (McGraw-Hill Education - Europe)
Do kupienia w: Marka: McGraw-Hill Education - Europe
176,74 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
It s all about your image!§Visual marketing is the breakout trend of the year, thanks to the rise of social media platforms like Pinterest and Instagram.§The Power of Visual Storytelling explains...
Proponowany artykuł Power of visual storytelling: how to use visuals, videos, and social media to market your brand marki Mcgraw-hill education - europe kupisz w Libristo.pl w kuszącej cenie 176,74 zł. Oferta ta jest efektem zbiorczego porównania setek sklepów w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9780071823937
Oprawa
Miękka
Sprawdź promocyjne oferty na Power of visual storytelling: how to use visuals, videos, and social media to market your brand marki Mcgraw-hill education - europe
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Power of visual storytelling: how to use visuals, videos, and social media to market your brand marki Mcgraw-hill education - europe jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Power of visual storytelling: how to use visuals, videos, and social media to market your brand marki Mcgraw-hill education - europe (sklep Libristo.pl)
176,74 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat cen i dostępności produktów wykorzystane w klasyfikacji zczytywane są w zasadzie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
It s all about your image!§Visual marketing is the breakout kierunek of the year, thanks to the rise of social media platforms like Pinterest and Instagram.§The Power of Visual Storytelling explains how companies and brands can develop a strategic visual marketing strategy as an extension of their overall marketing and social media plans. It explains how to define goals and create, curate, and promote highly visual content and stories that engage audiences across a range of social media platforms. Along with full-color screenshots and graphics, the book provides case studies from leading brands that exemplify best practices in visual marketing and storytelling.§Ekaterina Walter is a partner and CMO at Branderati. She is an active member of the Thunderbird Global Council at Thunderbird School of Global Management.§Jessica Gioglio is the public relations and social media manager for Dunkin Donuts.§
Parametry
ISBN
9780071823937
Oprawa
Miękka
Ilość stron
240
Rok wydania
2014
Kategoria
Literatura obcojęzyczna
Producent
McGraw-Hill Education - Europe
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Czesław I.
24.11.2024
Czy chcesz podesłać nam opinię i komentarz o produkcie
Jeśli miałeś okoliczność korzystać z pokazywanego Power of visual storytelling: how to use visuals, videos, and social media to market your brand marki Mcgraw-hill education - europe prześlij do nas swoją subiektywną opinię. Zaakcentuj jakie są Twoje ze stosowania, czy polecasz produkt oraz czy relacja jakości do ceny jest wystarczająca.
Каждый человек мечтает обрести счастье. Но порой эта мечта так никогда и не воплощается в жизнь. Нам постоянно мешают какие-то внешние обстоятельства,...