This book is a scholarly mongraph on Sigmund Freud's understanding of the basics of psychotherapy theory and practice from the perspective of phenomenology. Two leading phenomenologists, Edmund...
Prezentowany w naszejporownywarce towar Iuniverse Psychotherapy and phenomenology można kupić w Libristo.pl w wartej rozważenia cenie 101,63 zł. Promocja ta stanowi efekt szerokiej analizy setek sklepów oraz hurtowni w internecie.
Podstawowe cechy
ISBN
9780595417520
Oprawa
Miękka
Sprawdź promocyjne oferty na Iuniverse Psychotherapy and phenomenology
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Iuniverse Psychotherapy and phenomenology jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Iuniverse Psychotherapy and phenomenology (sklep Libristo.pl)
101,63 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje o cenach i dostępności zastosowane w zestawieniu synchronizowane są prawie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
This book is a scholarly mongraph on Sigmund Freud's understanding of the basics of psychotherapy theory and practice from the perspective of phenomenology. Two leading phenomenologists, Edmund Husserl and Martin Heidegger, are chosen to make an appraisal of the strengths and weaknesses of Freud's interpretation of talking and relating with others. Heidegger is then compared to Husserl to produce a position that keeps a focus on intentionality yet accepts the understanding offered żeby hermeneutics. This work is relevant to psychotherapists, philosophers and philosophically-interested human scientists who value qualitative approaches to meaning.
Parametry
ISBN
9780595417520
Oprawa
Miękka
Ilość stron
376
Rok wydania
2006
Kategoria
Literatura obcojęzyczna
Producent
iUniverse
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Grzegorz S.
28.04.2024
Czy chcesz przesłać nam komentarz i opinię o produkcie
Jeżeli tylko miałeś okazję skorzystać z proponowanego produktu Iuniverse Psychotherapy and phenomenology podziel się z nami opinią. Podaj jakie są Twoje wrażenia z użytkoania, czy nie żałujesz zakupu produktu, a także czy relacja cena / jakość jest dla Ciebie dobra.