Zdjęcia Cambridge university press Psychology of visual art
Literatura obcojęzyczna
Dostępność:Do kupienia
Psychology of visual art (Cambridge University Press)
Do kupienia w: Marka: Cambridge University Press
210,05 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
What can art tell us about how the brain works? And what can the brain tell us about how we perceive and create art? Humans have created visual art throughout history and its significance has been...
Proponowany wporownywarce produkt Cambridge university press Psychology of visual art możesz kupić w Libristo.pl w naprawdę promocyjnej cenie 210,05 zł. Promocja ta jest wynikiem szerokiego porównania wielu sklepów i hurtowni w naszej bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9780521184793
Oprawa
Miękka
Sprawdź promocyjne oferty na Cambridge university press Psychology of visual art
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Cambridge university press Psychology of visual art jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Cambridge university press Psychology of visual art (sklep Libristo.pl)
210,05 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat obowiązujących cen i dostępności produktów użyte w powyższej klasyfikacji są indeksowane prawie natychmiast.
Pełny opis produktu
What can art tell us about how the brain works? And what can the brain tell us about how we perceive and create art? Humans have created visual art throughout history and its significance has been an endless source of fascination and debate. Visual art is a product of the human brain, but is art so complex and sophisticated that brain function and evolution are not relevant to our understanding? This book explores the links between visual art and the brain żeby examining a broad range of issues including: the impact of eye and brain disorders on artistic output; the relevance of Darwinian principles to aesthetics; and the constraints imposed by brain processes on the perception of space, motion and colour in art. Arguments and theories are presented in an accessible manner and general principles are illustrated with specific art examples, helping students to apply their knowledge to new artworks.
Parametry
ISBN
9780521184793
Oprawa
Miękka
Ilość stron
211
Rok wydania
2013
Kategoria
Literatura obcojęzyczna
Producent
Cambridge University Press
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Leszek A.
24.11.2024
Każda przysłana opinia użytkownika ma dla nas duże znaczenie
Jeśli udało Ci się korzystać z produktu Cambridge university press Psychology of visual art podziel się z odwiedzającymi swoją opinią. Wskaż jakie są Twoje wrażenia z korzystania, czy jesteś zadowolony z zakupu oraz czy relacja ceny do jakości jest na satysfakcjonującym poziomie.
Каждый человек мечтает обрести счастье. Но порой эта мечта так никогда и не воплощается в жизнь. Нам постоянно мешают какие-то внешние обстоятельства,...