Zdjęcia Ten Principles Behind Great Customer Experiences, The
Literatura obcojęzyczna
Dostępność:Do kupienia
Ten Principles Behind Great Customer Experiences, The (PEARSON Education Limited)
Do kupienia w: Marka: PEARSON Education Limited
114,99 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Overall WINNER - CMI Management Book of the Year 2014 WINNER - Innovation & Entrpreneurship Category at the CMI Awards 2014 Create a great customer experience whoever you are. Customers are...
Sugerowany artykuł Ten Principles Behind Great Customer Experiences, The możesz nabyć w Libristo.pl w naprawdę wartej rozważenia cenie 114,99 zł. Promocja ta stanowi wynik dogłębnych porównan kilkuset sklepów i hurtowni w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9780273775089
Oprawa
Miękka
Sprawdź promocyjne oferty na Ten Principles Behind Great Customer Experiences, The
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Ten Principles Behind Great Customer Experiences, The jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Ten Principles Behind Great Customer Experiences, The (sklep Libristo.pl)
114,99 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje o dostępności i aktualnych cenach wykorzystane w klasyfikacji są pobierane prawie natychmiast.
Pełny opis produktu
Overall WINNER - CMI Management Book of the Year 2014 WINNER - Innovation & Entrpreneurship Category at the CMI Awards 2014 Create a great customer experience whoever you are. Customers are powerful. They have a loud voice, a wealth of choice and their expectations are higher than ever. This book covers ten principles you can use to make real world improvements to your customers' experiences, whatever your business does and whoever you are. For managers, leaders and those starting a new business, the book shows that making improvements customers will appreciate doesn't need to be complicated or cost a fortune.
Parametry
ISBN
9780273775089
Oprawa
Miękka
Ilość stron
240
Rok wydania
2012
Kategoria
Literatura obcojęzyczna
Producent
PEARSON Education Limited
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Bożena J.
24.11.2024
Czy możesz podać nam recenzję i opinię o produkcie
Jeżeli korzystać z proponowanego Ten Principles Behind Great Customer Experiences, The podeślij nam swoją subiektywną opinię lub recenzję. Wskaż jakie są Twoje odczucia z korzystania, czy nie żałujesz zakupu oraz czy relacja jakości do ceny jest dobra.
Каждый человек мечтает обрести счастье. Но порой эта мечта так никогда и не воплощается в жизнь. Нам постоянно мешают какие-то внешние обстоятельства,...