Zdjęcia Educational Research: Planning, Conducting, and Evaluating Quantitative and Qualitative Research, Global Edition
Literatura obcojęzyczna
Dostępność:Do kupienia
Educational Research: Planning, Conducting, and Evaluating Quantitative and Qualitative Research, Global Edition (PEARSON Education Limited)
Do kupienia w: Marka: PEARSON Education Limited
410,31 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Proponowany wporownywarce cen produkt Educational Research: Planning, Conducting, and Evaluating Quantitative and Qualitative Research, Global Edition można nabyć w Libristo.pl w świetnej cenie wynoszącej 410,31 zł. Oferta ta stanowi efekt zbiorczej analizy olbrzymiej liczby sklepów oraz hurtowni internetowych.
Podstawowe cechy
ISBN
9781292337807
Oprawa
Miękka
Sprawdź promocyjne oferty na Educational Research: Planning, Conducting, and Evaluating Quantitative and Qualitative Research, Global Edition
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Educational Research: Planning, Conducting, and Evaluating Quantitative and Qualitative Research, Global Edition jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Educational Research: Planning, Conducting, and Evaluating Quantitative and Qualitative Research, Global Edition (sklep Libristo.pl)
410,31 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat obowiązujących cen i dostępności towaru zastosowane w rankingu indeksowane są prawie bez żadnych opóźnień.
Pełny opis produktu
Parametry
ISBN
9781292337807
Oprawa
Miękka
Ilość stron
712
Rok wydania
2020
Kategoria
Literatura obcojęzyczna
Producent
PEARSON Education Limited
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Krzysztof G.
21.11.2024
Czy możesz przesłać nam opinię i komentarz na temat produktu
Jeśli tylko korzystać z pokazywanego Educational Research: Planning, Conducting, and Evaluating Quantitative and Qualitative Research, Global Edition wyślij nam swoją subiektywną recenzję lub opinię. Powiedz jakie są Twoje wrażenia z korzystania, czy jesteś usatysfakcjonowany z produktu, a także czy relacja ceny do jakości jest dla Ciebie zadowalająca.
Каждый человек мечтает обрести счастье. Но порой эта мечта так никогда и не воплощается в жизнь. Нам постоянно мешают какие-то внешние обстоятельства,...