Zdjęcia John wiley & sons inc Branding for dummies, 2e
Literatura obcojęzyczna
Dostępność:Do kupienia
John wiley & sons inc Branding for dummies, 2e (John Wiley & Sons Inc)
Do kupienia w: Marka: John Wiley & Sons Inc
101,83 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
"Branding For Dummies, 2nd Edition" has a new chapter with tips and cautionary advice regarding social media and its impact on today's personal and business branding programs. There is...
Proponowany artykuł John wiley & sons inc Branding for dummies, 2e dostępny jest w Libristo.pl w okazyjnej cenie 101,83 zł. Promocja ta jest wynikiem szerokich porównan olbrzymiej liczby hurtowni i sklepów w bazie danych.
Podstawowe cechy
ISBN
9781118958087
Oprawa
Miękka
Sprawdź promocyjne oferty na John wiley & sons inc Branding for dummies, 2e
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na John wiley & sons inc Branding for dummies, 2e jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
John wiley & sons inc Branding for dummies, 2e (sklep Libristo.pl)
101,83 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane na temat dostępności produktu i zmian cen użyte w klasyfikacji synchronizowane są niemal bez żadnych opóźnień.
Pełny opis produktu
"Branding For Dummies, 2nd Edition" has a new chapter with tips and cautionary advice regarding social media and its impact on today's personal and business branding programs. There is also new information on balancing personal and business brand development. This information will help business leaders create personal brands that enhance, but don't eclipse their business brands. Also, it will help employees to create personal brands that will benefit them within their employers' businesses while also transporting to new career opportunities if desired. Plus there is updated information on handling brand crises, both personal and business, with references to some of the major brand crises of the past few years.
Parametry
ISBN
9781118958087
Oprawa
Miękka
Ilość stron
384
Rok wydania
2014
Kategoria
Literatura obcojęzyczna
Producent
John Wiley & Sons Inc
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Bożena B.
23.11.2024
Podesłane opinie produktu mogą pomóc innym odwiedzającym
Jeżeli tylko miałeś sposobność skorzystać z oferowanego produktu John wiley & sons inc Branding for dummies, 2e podziel się z innymi opinią lub oceną. Podaj jakie są Twoje odczucia z korzystania, czy jesteś usatysfakcjonowany z produktu, a także czy relacja jakości do ceny jest dla Ciebie dobra.
Каждый человек мечтает обрести счастье. Но порой эта мечта так никогда и не воплощается в жизнь. Нам постоянно мешают какие-то внешние обстоятельства,...