English for Business Communication Skills to podręcznik rozwijający najczęściej umiejętności komunikacyjne.wytworzony został z myślą o pracownikach firm i korporacji, którzy na co dzień posługują się w pracy językiem angielskim oraz studentach, którzy chcieliby nauczyć się praktycznych umiejętności komunikacyjnych.Dwa rozdziały wprowadzające stanowią podstawę, na bazie której Czytelnik nabywa i rozwija kolejne umiejętności komunikacyjne.Następne rozdziały dotyczą:spotkań biznesowych, tj. Prowadzenia spotkań i udziału w nich;prezentacji biznesowych, w tym umiejętności autoprezentacji, prezentacji profilu oferty produktowej lub usługowej firmy;rozmów telefonicznych, począwszy od tych dotyczących umawiania spotkań, po stanowiące bieżący kontakt z klientem anglojęzycznym;negocjacji biznesowych, nie tylko o podwyżkęna dodatek tych dotyczących negocjacji umowy z kontrahentem;oraz korespondencji e-mail.Książka bazuje na naturalnym angielskim języku mówionym.W skład kursu wchodzą ponadto ćwiczenia typu listening, których dobór i tematyka:pomaga przełamać międzykulturowe bariery komunikacyjne,uwzględnia lubiany, anglojęzyczny żargon korporacyjny iuczy dobrych nawyków, kultury, a także właściwego tonu wypowiedzi, który jest zrozumiały dla anglojęzycznych kontrahentów.