Zdjęcia Deutscher universitätsverlag Mehrstufige kundenintegration in wertschoepfungssystemen
Literatura obcojęzyczna
Dostępność:Do kupienia
Mehrstufige kundenintegration in wertschoepfungssystemen (Deutscher Universitätsverlag)
Do kupienia w: Marka: Deutscher Universitätsverlag
294,73 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Alexander Trommen untersucht die Mehrstufigkeit der Kundenintegration anhand verschiedener Branchen und entwickelt einen neuen Ansatz, mit dem aus Marketingsicht die Zusammenarbeit mit dem Kunden...
Proponowany artykuł Deutscher universitätsverlag Mehrstufige kundenintegration in wertschoepfungssystemen możesz kupić w Libristo.pl w naprawdę wartej rozważenia cenie wynoszącej 294,73 zł. Promocja ta jest efektem zbiorczej analizy wielu hurtowni i sklepów internetowych.
Podstawowe cechy
ISBN
9783824476886
Oprawa
Miękka
Sprawdź promocyjne oferty na Deutscher universitätsverlag Mehrstufige kundenintegration in wertschoepfungssystemen
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Deutscher universitätsverlag Mehrstufige kundenintegration in wertschoepfungssystemen jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Deutscher universitätsverlag Mehrstufige kundenintegration in wertschoepfungssystemen (sklep Libristo.pl)
294,73 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o zmianach cen i dostępności produktów użyte w prezentowanej klasyfikacji są indeksowane niemal bez opóźnień.
Pełny opis produktu
Alexander Trommen untersucht die Mehrstufigkeit der Kundenintegration anhand verschiedener Branchen und entwickelt einen neuen Ansatz, mit dem aus Marketingsicht die Zusammenarbeit mit dem Kunden strategisch und operativ analysiert und optimiert werden kann.
Parametry
ISBN
9783824476886
Oprawa
Miękka
Ilość stron
282
Rok wydania
2002
Kategoria
Literatura obcojęzyczna
Producent
Deutscher Universitätsverlag
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Elżbieta R.
24.11.2024
Utwórz z innymi klientami cudowną wspólnotę i dodawaj opinie recenzje i opinie dla produktu Deutscher Universitätsverlag
Jeśli udało Ci się korzystać z prezentowanego Deutscher universitätsverlag Mehrstufige kundenintegration in wertschoepfungssystemen podeślij do nas swoją ocenę lub opinię. Wskaż jakie są Twoje z użytkowania, czy nie żałujesz zakupu oraz czy relacja jakość / cena jest dla Ciebie na dobrym poziomie.
Каждый человек мечтает обрести счастье. Но порой эта мечта так никогда и не воплощается в жизнь. Нам постоянно мешают какие-то внешние обстоятельства,...