Zdjęcia It doesn't have to be crazy at work marki Harper collins publishers
Literatura obcojęzyczna
Dostępność:Do kupienia
It doesn't have to be crazy at work (Harper Collins Publishers)
Do kupienia w: Marka: Harper Collins Publishers
101,03 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
The answer to better productivity isn't more hours-it's less waste and fewer things that induce distraction and persistent stress.It's time to stop celebrating Crazy, and start...
Proponowany towar It doesn't have to be crazy at work marki Harper collins publishers nabędziesz w Libristo.pl w naprawdę wartej rozważenia cenie 101,03 zł. Oferta ta jest rezultatem dogłębnego porównania setek sklepów oraz hurtowni w internecie.
Podstawowe cechy
ISBN
9780062874788
Oprawa
Twarda
Sprawdź promocyjne oferty na It doesn't have to be crazy at work marki Harper collins publishers
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na It doesn't have to be crazy at work marki Harper collins publishers jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
It doesn't have to be crazy at work marki Harper collins publishers (sklep Libristo.pl)
101,03 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat zmian cen i dostępności użyte w prezentowanym zestawieniu pobierane są praktycznie natychmiast.
Pełny opis produktu
The answer to better productivity isn't more hours-it's less waste and fewer things that induce distraction and persistent stress.It's time to stop celebrating Crazy, and start celebrating Calm, Fried and Hansson assert. Fried and Hansson have the proof to back up their argument.
Parametry
ISBN
9780062874788
Oprawa
Twarda
Ilość stron
256
Rok wydania
2018
Kategoria
Literatura obcojęzyczna
Producent
Harper Collins Publishers
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Antoni Z.
23.11.2024
Każda nadesłana opinia klienta jest dla nas istotna
Jeśli korzystać z proponowanego produktu It doesn't have to be crazy at work marki Harper collins publishers podziel się z nami opinią i recenzją. Zaakcentuj jakie są Twoje z korzystania, czy nie żałujesz zakupu produktu oraz czy relacja jakość / cena jest na satysfakcjonującym poziomie.
Каждый человек мечтает обрести счастье. Но порой эта мечта так никогда и не воплощается в жизнь. Нам постоянно мешают какие-то внешние обстоятельства,...