NIE POPRZESTAWAJ NA GRANIU - ZACZNIJ PISAC WLASNE GRY!Z ksiazki Tworz w jezyku Python wlasne gry komputerowe dowiesz sie, jak stwarzac gry komputerowe w tym popularnym jezyku programowania. Choćby jezeli jest to twoje pierwsze spotkanie z programowaniem.Zaczniesz od klasycznych gier, takich jak Szubienica, Zgadywanka Liczbowa, a także Kolko i Krzyzyk, aby nastepnie zajac sie pisaniem bardziej progresywnych programow: poszukiwania skarbow w trybie tekstowym i animowanej gry zrecznosciowej z efektami dzwiekowymi.
Jednoczesnie poznasz najwazniejsze pojecia programistyczne i matematyczne, ktore pomoga ci wykonac kolejny krok w karierze programisty.Nauczysz sie, w jaki sposob:· Laczyc petle, zmienne i instrukcje zwiazane z przeplywem sterowania w prawdziwe, dzialajace programy.· Wybierac stosowne w struktury informacji, takie jak listy, slowniki i krotki.· Wzbogacac gry o grafike i animacje za pomoca modulu pygame.· Obslugiwac dane wprowadzane za pomoca klawiatury i myszy.· Zaprogramowac prosta sztuczna inteligencje, żeby mozna bylo zagrac przeciwko komputerowi.· Przeksztalcac komunikaty tekstowe na tajny kod za pomoca technik kryptograficznych.· Debugowac programy i wylapywac najczesciej spotykane bledy.Analizujac wnikliwie kod wszelkich prezentowanych gier zdobedziesz mocne podstawy nie tylko w Pythonie, lecz rowniez w dziedzinie informatyki.A moze, wykorzystujac ogromne mozliwosci Pythona, napiszesz swoja wlasna, oryginalna gre?