Zdjęcia Best service is no service - how to liberate your customers from customer service, keep them happy, and control costs marki John wiley & sons inc
Literatura obcojęzyczna
Dostępność:Do kupienia
Best service is no service - how to liberate your customers from customer service, keep them happy, and control costs John wiley & sons inc (John Wiley & Sons Inc)
Do kupienia w: Marka: John Wiley & Sons Inc
111,10 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
In this groundbreaking book, Bill Price and David Jaffe offer a new, game-changing approach, showing how managers are taking the wrong path and are using the wrong metrics to measure customer...
Proponowany produkt Best service is no service - how to liberate your customers from customer service, keep them happy, and control costs marki John wiley & sons inc jest dostępny w Libristo.pl w znakomitej cenie wynoszącej 111,10 zł. Promocja ta jest efektem szerokich analiz wielu sklepów internetowych.
Podstawowe cechy
ISBN
9780470189085
Oprawa
Twarda
Sprawdź promocyjne oferty na Best service is no service - how to liberate your customers from customer service, keep them happy, and control costs marki John wiley & sons inc
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Best service is no service - how to liberate your customers from customer service, keep them happy, and control costs marki John wiley & sons inc jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Best service is no service - how to liberate your customers from customer service, keep them happy, and control costs marki John wiley & sons inc (sklep Libristo.pl)
111,10 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat obowiązujących cen i dostępności towaru wykorzystane w powyższym rankingu są zczytywane w zasadzie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
In this groundbreaking book, Bill Price and David Jaffe offer a new, game-changing approach, showing how managers are taking the wrong path and are using the wrong metrics to measure customer service. Customer service, they assert, is only needed when a company does something wrong--eliminating the need for service is the best way to satisfy customers. To be successful, companies need to treat service as a data point of dysfunction and figure what they need to do to eliminate the demand. The Best Service Is No Service outlines these seven principles to deliver the best service that ultimately leads to "no service": Eliminate dumb contacts Create engaging self-service Be proactive Make it easy to contact your company Own the actions across the company Listen and act Deliver great service experiences
Parametry
ISBN
9780470189085
Oprawa
Twarda
Ilość stron
336
Rok wydania
2008
Kategoria
Literatura obcojęzyczna
Producent
John Wiley & Sons Inc
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Marian I.
23.11.2024
Utwórz razem z nami zgraną społeczność - publikuj opinie opinie
Jeśli tylko udało Ci się korzystać z proponowanego Best service is no service - how to liberate your customers from customer service, keep them happy, and control costs marki John wiley & sons inc prześlij do nas swoją subiektywną recenzję lub opinię. Powiedz jakie są Twoje z użytkowania, czy jesteś usatysfakcjonowany z produktu, a także czy relacja ceny do jakości jest dla Ciebie na dobrym poziomie.
Каждый человек мечтает обрести счастье. Но порой эта мечта так никогда и не воплощается в жизнь. Нам постоянно мешают какие-то внешние обстоятельства,...