Zdjęcia Independently published Customer understanding: three ways to put the "customer" in customer experience (and at the heart of your business)
Literatura obcojęzyczna
Dostępność:Do kupienia
Customer understanding: three ways to put the "customer" in customer experience (and at the heart of your business) (Independently Published)
Do kupienia w: Marka: Independently Published
132,20 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Struggling to ensure that the customer is at the center of all your business does?This book is your guide to putting the "customer" in customer experience.Not sure what that means? Well,...
Proponowany produkt Independently published Customer understanding: three ways to put the "customer" in customer experience (and at the heart of your business) kupisz w Libristo.pl w znakomitej cenie 132,20 zł. Promocja ta jest efektem szerokiej analizy setek sklepów w naszej bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9781686886812
Oprawa
Miękka
Sprawdź promocyjne oferty na Independently published Customer understanding: three ways to put the "customer" in customer experience (and at the heart of your business)
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Independently published Customer understanding: three ways to put the "customer" in customer experience (and at the heart of your business) jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Independently published Customer understanding: three ways to put the "customer" in customer experience (and at the heart of your business) (sklep Libristo.pl)
132,20 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane na temat dostępności produktów i zmian cen zastosowane w zestawieniu zczytywane są praktycznie natychmiast.
Pełny opis produktu
Struggling to ensure that the customer is at the center of all your business does?This book is your guide to putting the "customer" in customer experience.Not sure what that means? Well, for starters, too many executives believe the
Parametry
ISBN
9781686886812
Oprawa
Miękka
Ilość stron
220
Rok wydania
2019
Kategoria
Literatura obcojęzyczna
Producent
Independently Published
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Bożena N.
22.11.2024
Wysłana recenzja / opinia może pomóc innym użytkownikom
Jeżeli udało Ci się skorzystać z proponowanego produktu Independently published Customer understanding: three ways to put the "customer" in customer experience (and at the heart of your business) podziel się z nami swoją subiektywną oceną i opinią. Powiedz jakie są Twoje wrażenia z korzystania, czy jesteś usatysfakcjonowany z produktu, a także czy relacja jakości do ceny jest dla Ciebie satysfakcjonująca.
Каждый человек мечтает обрести счастье. Но порой эта мечта так никогда и не воплощается в жизнь. Нам постоянно мешают какие-то внешние обстоятельства,...