Zdjęcia The startup's guide to customer success: how to champion the customer at your company marki New degree press
Literatura obcojęzyczna
Dostępność:Do kupienia
The startup's guide to customer success: how to champion the customer at your company (New Degree Press)
Do kupienia w: Marka: New Degree Press
85,89 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Are you looking to start or grow a customer success team? Customer success is no longer just for companies with large teams and resources. It's a company mindset that can unlock the biggest...
Proponowany wporownywarce cen artykuł The startup's guide to customer success: how to champion the customer at your company marki New degree press nabędziesz w Libristo.pl w naprawdę świetnej cenie 85,89 zł. Promocja ta stanowi efekt kompleksowego porównania ogromnej liczby sklepów oraz hurtowni online.
Podstawowe cechy
ISBN
9781641371889
Oprawa
Miękka
Sprawdź promocyjne oferty na The startup's guide to customer success: how to champion the customer at your company marki New degree press
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na The startup's guide to customer success: how to champion the customer at your company marki New degree press jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
The startup's guide to customer success: how to champion the customer at your company marki New degree press (sklep Libristo.pl)
85,89 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje o dostępności produktów i aktualnych cenach zastosowane w zestawieniu pobierane są w zasadzie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Are you looking to start or grow a customer success team? Customer success is no longer just for companies with large teams and resources. It's a company mindset that can unlock the biggest opportunities in business. Customer success can help streamline ex
Parametry
ISBN
9781641371889
Oprawa
Miękka
Ilość stron
448
Rok wydania
2019
Kategoria
Literatura obcojęzyczna
Producent
New Degree Press
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Jolanta G.
23.11.2024
Wysłana przez klienta recenzja / opinia produktu New Degree Press pomoże innym odwiedzającym
Jeśli tylko miałeś sposobność korzystać z proponowanego The startup's guide to customer success: how to champion the customer at your company marki New degree press prześlij do nas swoją subiektywną ocenę lub opinię. Zaakcentuj jakie są Twoje odczucia z korzystania, czy rekomendujesz produkt, a także czy relacja cena / jakość jest na dobrym poziomie.
Каждый человек мечтает обрести счастье. Но порой эта мечта так никогда и не воплощается в жизнь. Нам постоянно мешают какие-то внешние обстоятельства,...