Trwajaca od kilkunastu lat rewolucja techniczna, ogromna penetracja internetu a takze technologie przenośne stworzyly zupelnie nowego konsumenta. Konsumenta, ktory oprocz tego, ze zmienil swoj sposob podejmowania decyzji zakupowych, pozostawia po sobie tysiace sladow na stronach internetowych, w aplikacjach przenośnych, mapach, a także w systemach transakcyjnych.
Nowy konsument i dane, ktore mozna o nim gromadzic przedefiniowalo rowniez role marketingu i postawilo przed wspolczesnymi marketerami niezwykle wyzwania, ktorych opanowanie wymaga nie tylko optymalnych narzedzi technicznych ale rowniez nowego rodzaju wiedzy."Rewolucja z Marketing Automation" przeprowadza czytelnika przez postępowa technologie marketingu online, opartego na:· zbieraniu i przetwarzaniu duzej ilosci danych nt.
uzytkownikow,· dostarczaniu spersonalizowanych wiadomosci we wszystkich kanalach w czasie rzeczywistym,· automatyzacji procesow,· usprawnianiu komunikacji miedzy dzialami marketingu i sprzedazy.Co wyroznia ksiazke?-Case studies: publikacja ilustrowana przykladami wdrozenia poszczegolnych rozwiazanw funkcjonujacych na naszym rynku przedsiebiorstwach.-Aktualna i interesująca tematyka: rynek Marketing Automation rozwija sie szczególnie dynamicznie - zarowno w Polsce, jak i na swiecie.
obecnie juz 142 700 firm korzysta z tych rozwiazan, a wartosc rynku wynosi 1,6 miliarda dolarow.-funkcjonalny charakter: bogata w przyklady oraz ilustracje dzialania systemu, stanie sie {pomocn|przydatn)ym kompendium dla marketerow szukajacych przewodnikapo technologiach Marketing Automation.-Odpowiednia zarowno dla poczatkujacych i zaawansowanych: stopniowo buduje wiedzeo Marketing Automation: od podstaw po rozwiazania zaawansowane i nowatorskie.O AUTORZE:Grzegorz Blazewicz - Zalozyciel i Prezes Zarzadu SALESmanago Marketing Automation, pierwszej w Polsce i jednej z pierwszych w Europie platform automatyzacji marketingu, z ktorej dzis korzysta 5000 firm w 40 krajach swiata.
Posiada ponad 15 lat doswiadczenia w polskiej miedzynarodowej branzy marketingowej. Swoja kariere zawodowa rozpoczynal w agencjach marketingowych w Nowym Jorku i Londynie. Przez 6 lat pelnil funkcje Dyrektora Marketingu Grupy Kapitalowej Comarch.W 2006 roku zostal mianowany Prezesem Zarzadu Interia.pl, najwiekszego portalu Internetowego w Polsce, ktory zatrudnial wtedy ponad 250 osob i byl notowany na Gieldzie Papierow Wartosciowych w Warszawie.
Blazewicz jako 30-latek byl wtedy jednym z najmlodszych prezesow wsrod spolek gieldowych w Polsce.Od 5 lat jako przedsiebiorca zajmuje sie tworzeniem oprogramowania dla dzialow marketingu. Finalista konkursu Przedsiebiorca Roku EY 2014.