Zdjęcia Pre-Suasion: A Revolutionary Way to Influence and Persuade
Literatura obcojęzyczna
Dostępność:Do kupienia
Pre-Suasion: A Revolutionary Way to Influence and Persuade (Simon & Schuster)
Do kupienia w: Marka: Simon & Schuster
80,68 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
The acclaimed New York Times and Wall Street Journal bestseller from Robert Cialdini--"the foremost expert on effective persuasion" (Harvard Business Review)--explains how it's not...
Prezentowany produkt Pre-Suasion: A Revolutionary Way to Influence and Persuade nabędziesz w Libristo.pl w okazyjnej cenie wynoszącej 80,68 zł. Promocja ta jest rezultatem kompleksowych analiz setek hurtowni oraz sklepów w internecie.
Podstawowe cechy
ISBN
9781501109805
Oprawa
Miękka
Sprawdź promocyjne oferty na Pre-Suasion: A Revolutionary Way to Influence and Persuade
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Pre-Suasion: A Revolutionary Way to Influence and Persuade jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Pre-Suasion: A Revolutionary Way to Influence and Persuade (sklep Libristo.pl)
80,68 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje o dostępności produktu i zmianach cen wykorzystane w klasyfikacji są zczytywane niemal bez żadnych opóźnień.
Pełny opis produktu
The acclaimed New York Times and Wall Street Journal bestseller from Robert Cialdini--"the foremost expert on effective persuasion" (Harvard Business Review)--explains how it's not necessarily the message itself that changes minds, but
Parametry
ISBN
9781501109805
Oprawa
Miękka
Ilość stron
432
Rok wydania
2018
Kategoria
Literatura obcojęzyczna
Producent
Simon & Schuster
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Teresa A.
24.11.2024
Podesłana przez Ciebie recenzja / opinia może pomóc innym odwiedzającym
Jeżeli tylko udało Ci się korzystać z Pre-Suasion: A Revolutionary Way to Influence and Persuade wyślij nam opinię lub recenzję. Powiedz jakie są Twoje wrażenia z korzystania, czy nie żałujesz zakupu oraz czy relacja ceny do jakości jest wystarczająca.
Каждый человек мечтает обрести счастье. Но порой эта мечта так никогда и не воплощается в жизнь. Нам постоянно мешают какие-то внешние обстоятельства,...