Die Entdeckung der Must-have-Formel§§Bücher zur Produktentwicklung gibt es viele. Dennoch ist die Quote an Flops immens. Mit Alexander Osterwalders "Value Proposition Design" wäre das nicht...
Sugerowany wporownywarce produkt Campus verlag Value proposition design możesz kupić w Libristo.pl w świetnej cenie 119,53 zł. Oferta ta jest wynikiem zbiorczych porównan olbrzymiej liczby sklepów w naszej bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9783593503318
Oprawa
Miękka
Sprawdź promocyjne oferty na Campus verlag Value proposition design
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Campus verlag Value proposition design jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Campus verlag Value proposition design (sklep Libristo.pl)
119,53 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o aktualnych cenach i dostępności produktu użyte w prezentowanym zestawieniu pobierane są praktycznie natychmiast.
Pełny opis produktu
Die Entdeckung der Must-have-Formel§§Bücher zur Produktentwicklung gibt es viele. Dennoch ist die Quote an Flops immens. Mit Alexander Osterwalders "Value Proposition Design" wäre das nicht passiert! Der Erfinder von "Business Model Generation" liefert die kreative Bauanleitung für innovative Produkte. Sein Ziel: Schluss mit sinnlosen Dingen, die keiner will. Mit Osterwalders bewährtem Canvas-Konzept entsteht spielerisch die perfekte Passform zwischen produkt und Kunde. Praxisorientiert zeigt das Buch, wie aus der Idee ein Must-have wird. Ein Onlineservice mit Tools, Tests und Fallstudien sowie die Schnittstelle zur Business-Model-Generation-Community ergänzen das Powerpaket. Der neue Osterwalder mit Haben-wollen-Effekt!
Parametry
ISBN
9783593503318
Oprawa
Miękka
Ilość stron
316
Rok wydania
2015
Kategoria
Literatura obcojęzyczna
Producent
Campus Verlag
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Stanisław M.
23.09.2024
Czy możesz przesłać nam opinię o produkcie
Jeżeli skorzystać z proponowanego produktu Campus verlag Value proposition design podeślij nam swoją subiektywną ocenę i opinię. Napisz jakie są Twoje z użytkoania, czy nie żałujesz zakupu produktu oraz czy relacja jakości do ceny jest wystarczająca.
Der Klassiker der Statistik-Entzauberung§§"Traue nur der Statistik, die du selbst gefälscht hast!" Dieser Satz ist in unserer Informationsgesellschaft...
Ein Blick unter die Motorhaube von Toyota§Was Toyota so erfolgreich macht, sind vor allem die sogenannten Kata: besondere Denk- und Verhaltensweisen...