Zdjęcia Usborne publishing ltd First hundred words in english
Literatura obcojęzyczna
Dostępność:Do kupienia
First hundred words in english (Usborne Publishing Ltd)
Do kupienia w: Marka: Usborne Publishing Ltd
29,36 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Fully revised and updated for 2014 and beyond, with new words added, redundant words removed and pictures updated. Readers can listen to every word read żeby a native English speaker at the Usborne...
Sugerowany w naszejporownywarce cen towar Usborne publishing ltd First hundred words in english nabędziesz w Libristo.pl w atrakcyjnej cenie wynoszącej 29,36 zł. Promocja ta jest wynikiem kompleksowych analiz ogromnej liczby hurtowni oraz sklepów internetowych.
Podstawowe cechy
ISBN
9781409596905
Oprawa
Miękka
Sprawdź promocyjne oferty na Usborne publishing ltd First hundred words in english
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Usborne publishing ltd First hundred words in english jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Usborne publishing ltd First hundred words in english (sklep Libristo.pl)
29,36 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o dostępności produktu i aktualnych cenach wykorzystane w powyższym zestawieniu indeksowane są niemal w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Fully revised and updated for 2014 and beyond, with new words added, redundant words removed and pictures updated. Readers can listen to every word read aby a native English speaker at the Usborne Quicklinks Website. An essential word book for preschoolers.
Parametry
ISBN
9781409596905
Oprawa
Miękka
Ilość stron
32
Rok wydania
2015
Kategoria
Literatura obcojęzyczna
Producent
Usborne Publishing Ltd
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Marian D.
02.06.2024
Czy chcesz wysłać nam komentarz i opinię o produkcie
Jeżeli tylko korzystać z Usborne publishing ltd First hundred words in english podeślij nam swoją subiektywną opinię. Napisz jakie są Twoje odczucia z użytkoania, czy możesz polecić produkt, a także czy relacja cena / jakość jest zadowalająca.