Zdjęcia Thames & hudson ltd How to use graphic design to sell things, explain things, make things look better, make people laugh, make people cry, and (every once in a while) cha
Literatura obcojęzyczna
Dostępność:Do kupienia
Thames & hudson ltd How to use graphic design to sell things, explain things, make things look better, make people laugh, make people cry, and (every once in a while) cha (Thames & Hudson Ltd)
Do kupienia w: Marka: Thames & Hudson Ltd
184,56 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Protege of design legend Massimo Vignelli and partner in the New York office of the international design firm Pentagram, Michael Bierut has had one of the most varied careers of any living graphic...
Prezentowany wporownywarce cen produkt Thames & hudson ltd How to use graphic design to sell things, explain things, make things look better, make people laugh, make people cry, and (every once in a while) cha możesz nabyć w Libristo.pl w atrakcyjnej cenie 184,56 zł. Oferta ta jest efektem dogłębnej analizy olbrzymiej liczby sklepów oraz hurtowni w internecie.
Podstawowe cechy
ISBN
9780500296189
Oprawa
Twarda
Sprawdź promocyjne oferty na Thames & hudson ltd How to use graphic design to sell things, explain things, make things look better, make people laugh, make people cry, and (every once in a while) cha
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Thames & hudson ltd How to use graphic design to sell things, explain things, make things look better, make people laugh, make people cry, and (every once in a while) cha jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Thames & hudson ltd How to use graphic design to sell things, explain things, make things look better, make people laugh, make people cry, and (every once in a while) cha (sklep Libristo.pl)
184,56 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat obowiązujących cen i dostępności towaru zastosowane w powyższym zestawieniu indeksowane są niemal w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Protege of design legend Massimo Vignelli and partner in the New York office of the international design firm Pentagram, Michael Bierut has had one of the most varied careers of any living graphic designer. The projects he presents in this book illustrate the breadth of activity that graphic design encompasses today, his goal being to demonstrate not a single ideology, but the enthusiastically eclectic approach that has been a hallmark of his career. Each project is told in Bierut's own entertaining voice and shown through historic images, preliminary drawings (including full-size reproductions of the notebooks he has maintained for over thirty-five years), working models and rejected alternatives, as well as the finished work.Along the way, he provides insights into the creative process, his working life, his relationship with clients, and the struggles that any design professional faces in bringing innovative ideas to the world today. This revised and expanded edition of Bierut's bestselling monograph features new projects for major clients, such as Mastercard and The Poetry Foundation. Inspiring, informative and authoritative, How to...is a bible of graphic design ideas.
Parametry
ISBN
9780500296189
Oprawa
Twarda
Ilość stron
352
Rok wydania
2021
Kategoria
Literatura obcojęzyczna
Producent
Thames & Hudson Ltd
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Jarosław W.
21.11.2024
Wysłana opinia produktu Thames & Hudson Ltd pomoże innym użytkownikom
Jeżeli tylko korzystać z prezentowanego Thames & hudson ltd How to use graphic design to sell things, explain things, make things look better, make people laugh, make people cry, and (every once in a while) cha podziel się z nami swoją opinią. Powiedz jakie są Twoje odczucia ze stosowania, czy jesteś zadowolony, a także czy relacja ceny do jakości jest dla Ciebie na satysfakcjonującym poziomie.
Каждый человек мечтает обрести счастье. Но порой эта мечта так никогда и не воплощается в жизнь. Нам постоянно мешают какие-то внешние обстоятельства,...