Zdjęcia Consumer Behavior: Buying, Having, and Being plus MyMarketingLab with Pearson eText, Global Edition
Literatura obcojęzyczna
Dostępność:Do kupienia
Consumer Behavior: Buying, Having, and Being plus MyMarketingLab with Pearson eText, Global Edition (PEARSON Education Limited)
Do kupienia w: Marka: PEARSON Education Limited
110,21 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
For courses in Consumer Behavior.This package includes MyMarketingLab (TM) Beyond Consumer Behavior: How Buying Habits Shape IdentitySolomon's Consumer Behavior: Buying, Having, and Being...
Prezentowany w naszejporownywarce cen artykuł Consumer Behavior: Buying, Having, and Being plus MyMarketingLab with Pearson eText, Global Edition można nabyć w Libristo.pl w naprawdę wartej rozważenia cenie 110,21 zł. Promocja ta jest wynikiem zbiorczej analizy wielu sklepów i hurtowni internetowych.
Podstawowe cechy
ISBN
9781292153209
Oprawa
Twarda
Sprawdź promocyjne oferty na Consumer Behavior: Buying, Having, and Being plus MyMarketingLab with Pearson eText, Global Edition
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Consumer Behavior: Buying, Having, and Being plus MyMarketingLab with Pearson eText, Global Edition jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Consumer Behavior: Buying, Having, and Being plus MyMarketingLab with Pearson eText, Global Edition (sklep Libristo.pl)
110,21 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje o dostępności towaru i aktualnych cenach wykorzystane w zestawieniu pobierane są prawie natychmiast.
Pełny opis produktu
For courses in Consumer Behavior.This package includes MyMarketingLab (TM) Beyond Consumer Behavior: How Buying Habits Shape IdentitySolomon's Consumer Behavior: Buying, Having, and Being deepens the study of consumer behavior into an investigation o
Parametry
ISBN
9781292153209
Oprawa
Twarda
Ilość stron
500
Rok wydania
2017
Kategoria
Literatura obcojęzyczna
Producent
PEARSON Education Limited
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Stanisław G.
24.11.2024
Twórz z innymi zgraną społeczność - dodawaj opinie komentarze / opinie
Jeżeli skorzystać z oferowanego produktu Consumer Behavior: Buying, Having, and Being plus MyMarketingLab with Pearson eText, Global Edition podeślij nam swoją subiektywną opinię i recenzję. Powiedz jakie są Twoje ze stosowania, czy nie żałujesz zakupu produktu, a także czy relacja ceny do jakości jest dla Ciebie na dobrym poziomie.
Каждый человек мечтает обрести счастье. Но порой эта мечта так никогда и не воплощается в жизнь. Нам постоянно мешают какие-то внешние обстоятельства,...