A guiding principle in creating Political Marketing has been to examine the ways in which culture, politics, and society interrelate in the field of political marketing. In the course of the book,...
Podstawowe cechy
ISBN
9781138943056
Oprawa
Miękka
Sprawdź promocyjne oferty na Political Marketing
Dane na temat dostępności towaru i cen wykorzystane w prezentowanym rankingu zczytywane są niemal w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
A guiding principle in creating Political Marketing has been to examine the ways in which culture, politics, and society interrelate in the field of political marketing. In the course of the book, the editors and contributors consider 'culture' a
Parametry
ISBN
9781138943056
Oprawa
Miękka
Ilość stron
326
Rok wydania
2015
Kategoria
Literatura obcojęzyczna
Producent
Taylor & Francis Ltd
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Katarzyna P.
01.11.2024
Przesłana przez klienta recenzja / opinia może ułatwić zakup innym odwiedzającym
Jeżeli udało Ci się skorzystać z produktu Political Marketing prześlij do nas swoją subiektywną recenzję i opinię. Zaakcentuj jakie są Twoje z korzystania, czy nie żałujesz zakupu produktu oraz czy relacja jakość / cena jest zadowalająca.