Zdjęcia Hbr's 10 must reads on strategic marketing (with featured article "marketing myopia," by theodore levitt) marki Harvard business review press
Literatura obcojęzyczna
Dostępność:Do kupienia
Hbr's 10 must reads on strategic marketing (with featured article "marketing myopia," by theodore levitt) (Harvard Business Review Press)
Do kupienia w: Marka: Harvard Business Review Press
95,24 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
NEW from the bestselling HBR's 10 Must Reads series. Stop pushing products--and start cultivating relationships with the right customers. If you read nothing else on marketing that delivers...
Sugerowany w naszejporownywarce artykuł Hbr's 10 must reads on strategic marketing (with featured article "marketing myopia," by theodore levitt) marki Harvard business review press kupisz w Libristo.pl w promocyjnej cenie wynoszącej 95,24 zł. Oferta ta stanowi wynik dogłębnego porównania setek sklepów w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9781422189887
Oprawa
Miękka
Sprawdź promocyjne oferty na Hbr's 10 must reads on strategic marketing (with featured article "marketing myopia," by theodore levitt) marki Harvard business review press
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Hbr's 10 must reads on strategic marketing (with featured article "marketing myopia," by theodore levitt) marki Harvard business review press jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Hbr's 10 must reads on strategic marketing (with featured article "marketing myopia," by theodore levitt) marki Harvard business review press (sklep Libristo.pl)
95,24 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o zmianach cen i dostępności produktów zastosowane w zestawieniu są pobierane praktycznie natychmiast.
Pełny opis produktu
NEW from the bestselling HBR's 10 Must Reads series. Stop pushing products--and start cultivating relationships with the right customers. If you read nothing else on marketing that delivers competitive advantage, read these 10 articles. We've combed through hundreds of articles in the Harvard Business Review archive and selected the most important ones to help you reinvent your marketing żeby putting it--and your customers--at the center of your business. Leading experts such as Ted Levitt and Clayton Christensen provide the insights and advice you need to: * Figure out what business you're really in * Create products that perform the jobs people need to get done * Get a bird's-eye view of your brand's strengths and weaknesses * Tap a market that's larger than China and India combined * Deliver superior value to your B2B customers * End the war between sales and marketing Looking for more Must Read articles from Harvard Business Review? Check out these titles in the popular series: HBR's 10 Must Reads: The Essentials HBR's 10 Must Reads on Communication HBR's 10 Must Reads on Collaboration HBR's 10 Must Reads on Innovation HBR's 10 Must Reads on Leadership HBR's 10 Must Reads on Making Smart Decisions HBR's 10 Must Reads on Managing Yourself HBR's 10 Must Reads on Teams
Parametry
ISBN
9781422189887
Oprawa
Miękka
Autor
Harvard business review
Ilość stron
224
Rok wydania
2013
Kategoria
Literatura obcojęzyczna
Producent
Harvard Business Review Press
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Mirosław B.
23.11.2024
Każda opublikowana opinia użytkownika ma dla naszych odwiedzających istotne znaczenie
Jeżeli tylko miałeś sposobność korzystać z oferowanego Hbr's 10 must reads on strategic marketing (with featured article "marketing myopia," by theodore levitt) marki Harvard business review press podziel się z nami swoją subiektywną opinią lub oceną. Wskaż jakie są Twoje ze stosowania, czy polecasz produkt, a także czy relacja cena / jakość jest dla Ciebie satysfakcjonująca.
Каждый человек мечтает обрести счастье. Но порой эта мечта так никогда и не воплощается в жизнь. Нам постоянно мешают какие-то внешние обстоятельства,...