Zdjęcia Oxford university press inc Perceiving reality
Literatura obcojęzyczna
Dostępność:Do kupienia
Perceiving reality (Oxford University Press Inc)
Do kupienia w: Marka: Oxford University Press Inc
204,82 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Perceiving Reality examines the epistemic function of perception and the relation between language and conceptual thought, and provides new ways of conceptualizing the Buddhist defense of the...
Proponowany towar Oxford university press inc Perceiving reality nabędziesz w Libristo.pl w kuszącej cenie wynoszącej 204,82 zł. Oferta ta jest rezultatem zbiorczej analizy setek hurtowni oraz sklepów online.
Podstawowe cechy
ISBN
9780190253110
Oprawa
Miękka
Sprawdź promocyjne oferty na Oxford university press inc Perceiving reality
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Oxford university press inc Perceiving reality jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Oxford university press inc Perceiving reality (sklep Libristo.pl)
204,82 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat obowiązujących cen i dostępności towaru zastosowane w prezentowanej klasyfikacji są synchronizowane w zasadzie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Perceiving Reality examines the epistemic function of perception and the relation between language and conceptual thought, and provides new ways of conceptualizing the Buddhist defense of the reflexivity thesis of consciousness.
Parametry
ISBN
9780190253110
Oprawa
Miękka
Ilość stron
384
Rok wydania
2015
Kategoria
Literatura obcojęzyczna
Producent
Oxford University Press Inc
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Elżbieta G.
22.12.2024
Wysłane przez użytkowników opinie produktu Oxford University Press Inc pomogą ułatwić decyzję zakupową innym klientom
Jeśli miałeś okoliczność korzystać z oferowanego Oxford university press inc Perceiving reality podziel się z użytkownikami swoją opinią. Podaj jakie są Twoje odczucia z korzystania, czy możesz polecić produkt oraz czy relacja ceny do jakości jest dobra.