Zdjęcia Influence - wie man (andere) überzeugt. nützliche erkenntnisse der psychologie marki 9783365001295
Literatura obcojęzyczna
Dostępność:Do kupienia
Influence - wie man (andere) überzeugt. nützliche erkenntnisse der psychologie
EAN: 9783365001295 Do kupienia w: Marka: 9783365001295
124,99 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Kaufen oder gekauft werden? - über die Psychologie des Überzeugens Sie möchten andere von etwas überzeugen? Oder sich selbst davor schützen, beeinflusst zu w...
Sugerowany towar Influence - wie man (andere) überzeugt. nützliche erkenntnisse der psychologie marki 9783365001295 dostępny jest w Empik w świetnej cenie 124,99 zł. Promocja ta stanowi wynik zbiorczej analizy setek sklepów online.
Podstawowe cechy
Sprawdź promocyjne oferty na Influence - wie man (andere) überzeugt. nützliche erkenntnisse der psychologie marki 9783365001295
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Influence - wie man (andere) überzeugt. nützliche erkenntnisse der psychologie marki 9783365001295 jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Influence - wie man (andere) überzeugt. nützliche erkenntnisse der psychologie marki 9783365001295 (sklep Empik)
124,99 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane na temat dostępności produktu i cen użyte w klasyfikacji synchronizowane są w zasadzie bez żadnych opóźnień.
Pełny opis produktu
Kaufen oder gekauft werden? - über die Psychologie des Überzeugens Sie möchten andere von etwas überzeugen? Oder sich selbst davor schützen, beeinflusst zu w...
Parametry
Kategoria
Literatura obcojęzyczna
Producent
9783365001295
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Włodzimierz D.
22.11.2024
Czy chcesz wysłać nam recenzję i opinię na temat produktu
Jeżeli tylko udało Ci się skorzystać z proponowanego produktu Influence - wie man (andere) überzeugt. nützliche erkenntnisse der psychologie marki 9783365001295 podziel się z nami recenzją lub opinią. Powiedz jakie są Twoje wrażenia ze stosowania, czy możesz zarekomendować produkt, a także czy relacja jakości do ceny jest dobra.
Каждый человек мечтает обрести счастье. Но порой эта мечта так никогда и не воплощается в жизнь. Нам постоянно мешают какие-то внешние обстоятельства,...