Zdjęcia Cyberculture theorists marki Taylor & francis ltd
Literatura obcojęzyczna
Dostępność:Do kupienia
Cyberculture theorists Taylor & francis ltd (Taylor & Francis Ltd)
Do kupienia w: Marka: Taylor & Francis Ltd
137,64 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Surveys a 'cluster' of works that seek to explore the cultures of cyberspace, the Internet and the information society. This work introduces ideas, and includes a discussion of the work of...
Proponowany produkt Cyberculture theorists marki Taylor & francis ltd nabędziesz w Libristo.pl w promocyjnej cenie 137,64 zł. Oferta ta jest efektem szerokiego porównania setek sklepów oraz hurtowni online.
Podstawowe cechy
ISBN
9780415324311
Oprawa
Miękka
Sprawdź promocyjne oferty na Cyberculture theorists marki Taylor & francis ltd
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Cyberculture theorists marki Taylor & francis ltd jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Cyberculture theorists marki Taylor & francis ltd (sklep Libristo.pl)
137,64 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje o dostępności produktu i cenach użyte w prezentowanym zestawieniu zczytywane są niemal bez opóźnień.
Pełny opis produktu
Surveys a 'cluster' of works that seek to explore the cultures of cyberspace, the Internet and the information society. This work introduces ideas, and includes a discussion of the work of two thinkers in this area, Manuel Castells and Donna Haraway. It also includes topics such as: life on the screen; network society; cyborg methods; and more.
Parametry
ISBN
9780415324311
Oprawa
Miękka
Ilość stron
164
Rok wydania
2006
Kategoria
Literatura obcojęzyczna
Producent
Taylor & Francis Ltd
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Antoni A.
23.11.2024
Czy chcesz podesłać nam komentarz i opinię o produkcie **producer
Jeżeli miałeś okazję skorzystać z pokazywanego Cyberculture theorists marki Taylor & francis ltd wyślij swoją opinię. Wskaż jakie są Twoje z korzystania, czy nie żałujesz zakupu oraz czy relacja jakości do ceny jest dla Ciebie wystarczająca.
Каждый человек мечтает обрести счастье. Но порой эта мечта так никогда и не воплощается в жизнь. Нам постоянно мешают какие-то внешние обстоятельства,...