Ziel der Untersuchung ist eine Erweiterung des Erkenntnisbegriffs über den Begriff des propositionalen Wissens hinaus. Entfaltet wird ein Pluralismus wissenschaftlicher, philosophischer,...
Prezentowany w naszejporownywarce towar Erkenntnis marki De gruyter możesz nabyć w Libristo.pl w naprawdę promocyjnej cenie 103,41 zł. Promocja ta stanowi efekt zbiorczych analiz ogromnej liczby sklepów oraz hurtowni w naszej bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9783110408157
Oprawa
Miękka
Sprawdź promocyjne oferty na Erkenntnis marki De gruyter
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Erkenntnis marki De gruyter jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Erkenntnis marki De gruyter (sklep Libristo.pl)
103,41 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat zmian cen i dostępności produktu użyte w naszym zestawieniu zczytywane są w zasadzie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Ziel der Untersuchung ist eine Erweiterung des Erkenntnisbegriffs über den Begriff des propositionalen Wissens hinaus. Entfaltet wird ein Pluralismus wissenschaftlicher, philosophischer, literarischer und künstlerischer Erkenntnisformen. Dieser Pluralismus ist nicht relativistisch, sondern komplementaristisch. Die unterschiedlichen Weisen der Erkenntnis ergänzen einander - zu einer umfassenden und dabei differenzierten Weltorientierung.
Parametry
ISBN
9783110408157
Oprawa
Miękka
Ilość stron
194
Rok wydania
2015
Kategoria
Literatura obcojęzyczna
Producent
De Gruyter
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Renata R.
13.11.2024
Czy chcesz podać nam komentarz i opinię o produkcie **producer
Jeżeli tylko korzystać z proponowanego produktu Erkenntnis marki De gruyter podziel się z nami swoją recenzją i opinią. Napisz jakie są Twoje wrażenia z korzystania, czy polecasz produkt oraz czy relacja cena / jakość jest dobra.
Die Studien und Texte zur Sozialgeschichte der Literatur (STSL) veröffentlichen seit 1975 herausragende literatur-, geschichts- und kulturwissenschaftliche...