Zdjęcia Dover publications inc. Game theory and politics
Literatura obcojęzyczna
Dostępność:Do kupienia
Game theory and politics (Dover Publications Inc.)
Do kupienia w: Marka: Dover Publications Inc.
52,95 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
CONTENTS Preface to the Dover Edition Preface Introductory Note List of Tables List of Figures 1. INTERNATIONAL RELATIONS GAMES 1.1. Introduction 1.2. Two-Person Zero-Sum Games with Saddle points...
Prezentowany produkt Dover publications inc. Game theory and politics kupisz w Libristo.pl w interesującej cenie 52,95 zł. Promocja ta stanowi wynik zbiorczej analizy ogromnej liczby hurtowni oraz sklepów online.
Podstawowe cechy
ISBN
9780486434971
Oprawa
Miękka
Sprawdź promocyjne oferty na Dover publications inc. Game theory and politics
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Dover publications inc. Game theory and politics jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Dover publications inc. Game theory and politics (sklep Libristo.pl)
52,95 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane na temat obowiązujących cen i dostępności produktów użyte w powyższym zestawieniu indeksowane są praktycznie bez żadnych opóźnień.
Pełny opis produktu
CONTENTS Preface to the Dover Edition Preface Introductory Note List of Tables List of Figures 1. INTERNATIONAL RELATIONS GAMES 1.1. Introduction 1.2. Two-Person Zero-Sum Games with Saddle points 1.3. Information in Games 1.4. Two-Person Zero-Sum Games without Saddle points 1.5. Pure and Mixed Strategies 1.6. Interpretation of Mixed Strategies 1.7. Two-Person Nonzero-Sum Games 1.8. Prisoner's Dilemma and the Theory of Metagames 1.9. Chicken and the Cuban Missile Crisis 1.10. Summary and Conclusion 2. QUALITATIVE VOTING GAMES 2.1. Introduction 2.2. Voting Procedures 2.3. Sincere Voting 2.4. Straightforward Strategies and Voting Procedures 2.5. Equilibrium Choices and Vulnerability 2.6. Desirable Strategies and Equilibria 2.7. The Relationship between Desirable and Admissible Strategies 2.8. Sophisticated Voting 2.9. Coalitions and Information 2.10. Voting on Voting Procedures 2.11. The Paradox of Voting 2.12. Empirical Examples 2.13. Summary and Conclusion 3. QUANTITATIVE VOTING GAMES 3.1. Introduction 3.2. Requirements for a Voting System of Proportional Representation 3.3. Rules that Meet the Requirements 3.4. Interdependence of the Requirements 3.5. The Effects of Size 3.6. Information and the Choice of Strategies 3.7. Empirical Examples 3.8. Summary and Conclusion 4. VOTE-TRADING GAMES 4.1. Introduction 4.2. What the General Possibility Theorem Precludes 4.3. Judgments about Vote Trading 4.4. Definitions and Assumptions 4.5. Sincere and Insincere Voting 4.6. Initial Trades and the Paradox of Vote Trading 4.7. Subsequent Trades and the Instability of Vote Trading 4.8. The Consequences of Refusing to Trade 4.9 The Consequences of Forming Coalitions 4.10. Conditions Limiting Vote Trading 4.11. Empirical Examples ofthe Paradox of Vote Trading 4.12. Summary and Conclusion 5. VOTING POWER 5.1. Introduction 5.2. The Shapley-Shubik Index of Voting Power 5.3. The Banzhaf Index of Voting Power 5.4. Coalition Models ofthe Two Power Indices 5.5. Calculation ofthe Power Indices 5.6. Three Paradoxes of Voting Power 5.7. Empirical Applications ofthe Power Indices 5.8. Summary and Conclusion 6. COALITION GAMES 6.1. Introduction 6.2. Power and Coalitions 6.3. Restrictions on Coalition Alignments 6.4. The Stability ofAlignments 6.5. Empirical Conclusions of the Luce-Rogow Model 6.6. The Concept of Winning 6.7. The Size Principle 6.8. The Information Effect 6.9. Empirical Evidence for the Size Principle 6.10. Criticisms ofthe Size Principle 6.11. An Alternative Goal: Maximizing One's Share of Spoils 6.12. Summary and Conclusion 7. ELECTION GAMES 7.1. Introduction 7.2. The Need for Models to Assess the Consequences of Electoral Reform 7.3. Presidential Campaigns and Voting Behavior 7.4 The Goals of Candidates 7.5. The Popular-Vote Model 7.6. The Electoral-Vote Model 7.7. The 3/2's Allocation Rule 7.8. Why the Large States Are Favored 7.9. Testing the Models 7.10. Campaign Allocations and Biases through 1980 7.11. Limitations and Extensions of the Models 7.12. Summary and Conclusion Glossary Annotated Bibliography Index
Parametry
ISBN
9780486434971
Oprawa
Miękka
Ilość stron
336
Rok wydania
2011
Kategoria
Literatura obcojęzyczna
Producent
Dover Publications Inc.
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Mieczysław A.
23.11.2024
Czy chcesz przesłać nam opinię i recenzję o produkcie
Jeśli miałeś okoliczność korzystać z pokazywanego produktu Dover publications inc. Game theory and politics wyślij nam swoją recenzję i opinię. Napisz jakie są Twoje odczucia z użytkoania, czy nie żałujesz zakupu produktu oraz czy relacja jakość / cena jest satysfakcjonująca.
Каждый человек мечтает обрести счастье. Но порой эта мечта так никогда и не воплощается в жизнь. Нам постоянно мешают какие-то внешние обстоятельства,...