Zdjęcia State university of new york press Radical ecopsychology
Literatura obcojęzyczna
Dostępność:Do kupienia
Radical ecopsychology (State University of New York Press)
Do kupienia w: Marka: State University of New York Press
199,28 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Personal in its style yet radical in its vision, Radical Ecopsychology, Second Edition offers an original introduction to ecopsychology--an emerging field that ties the human mind to the natural...
Sugerowany wporownywarce produkt State university of new york press Radical ecopsychology dostępny jest w Libristo.pl w naprawdę interesującej cenie wynoszącej 199,28 zł. Promocja ta jest wynikiem kompleksowych analiz ogromnej liczby sklepów oraz hurtowni w naszej bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9781438444765
Oprawa
Miękka
Sprawdź promocyjne oferty na State university of new york press Radical ecopsychology
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na State university of new york press Radical ecopsychology jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
State university of new york press Radical ecopsychology (sklep Libristo.pl)
199,28 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o cenach i dostępności użyte w rankingu są pobierane praktycznie bez opóźnień.
Pełny opis produktu
Personal in its style yet radical in its vision, Radical Ecopsychology, Second Edition offers an original introduction to ecopsychology--an emerging field that ties the human mind to the natural world. In order for ecopsychology to be a force for so
Parametry
ISBN
9781438444765
Oprawa
Miękka
Ilość stron
407
Rok wydania
2012
Kategoria
Literatura obcojęzyczna
Producent
State University of New York Press
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Roman P.
25.11.2024
Utwórz razem z innymi klientami aktywną wspólnotę i wysyłaj opinie opinie i recenzje dla produktu
Jeśli tylko udało Ci się skorzystać z pokazywanego State university of new york press Radical ecopsychology prześlij swoją opinię lub recenzję. Zaakcentuj jakie są Twoje wrażenia z korzystania, czy możesz polecić produkt oraz czy relacja jakości do ceny jest dla Ciebie dobra.
Каждый человек мечтает обрести счастье. Но порой эта мечта так никогда и не воплощается в жизнь. Нам постоянно мешают какие-то внешние обстоятельства,...