MOJE SYLABKI W PRZEDSZKOLU to zeszyt, z którym dzieci uczą się czytać metodą sylabową - prostą i produktywną. Opierając się na sylabie, jako najmniejszej jednostce percepcji, pokaźnie usprawnia się przedszkolakom etap wczesnej nauki czytania. Dzięki atrakcyjnej szacie graficznej, naklejkom i rozmaitym zadaniom, praca z zeszytem dostarcza dzieciom dużo radości i nakłania je do dalszej nauki.Czytamy sylabami - to łatwe!Moje sylabki w przedszkolu to zeszyt, który wprowadza i zachęca dzieci do nauki czytania. Metodyka ćwiczeń zakłada, iż najważniejszą i najmniejszą jednostką percepcji jest sylaba. Dlatego każda nowa spółgłoska jest pokazana w sylabie otwartej (połączenie z samogłoską w wygłosie, np. PA, MO). System wprowadzania samogłosek i sylab jest zgodny z Symultaniczno-Sekwencyjną Nauką Czytania®prof. Jagody Cieszyńskiej. Zadania i rozkład materiału w zeszycie jest zintegrowany z opracowanym poprzez Autorki Programem Moje sylabki – linii pomocy do wczesnej nauki czytania.Pracując z ćwiczeniami, dzieci nauczą się czytać sylabami otwartymi. Aby usprawnić ten proces, należy pamiętać o potrzebnym warunku – unikaniu głoskowania (nazywania spółgłosek w izolacji, bez samogłoski).Kolorowa szata graficzna ćwiczeń, naklejki i zróżnicowane zadania wspomagają naukę odczytywania sylab, a następnie wyrazów i prostych zdań. Dzieci uczą się dodatkowo zapisu sylab (wielkie litery), kolorują, wyszukują i łączą. Różne warianty aktywności angażują dziecko do realizowania kolejnych ćwiczeń i przyspieszają zapamiętywanie obrazu poznanych sylab.Autorki:Agnieszka Fabisiak-Majcher - logopeda, surdopedagog, doświadczony terapeuta Metody Krakowskiej®. Od wielu lat pomaga dzieciom w pokonywaniu trudności w mówieniu i komunikacji. Mama Krzysia i Stasia.Elżbieta Ławczys - językoznawca, logopeda, terapeuta Metody Krakowskiej®. Współautorka wielu pomocy edukacyjnych dla dzieci. Autorka bloga o tematyce dwujęzyczności. Mama Maksia, Ali i Mileny.