Zdjęcia Science of organizational change marki Phronesis media
Literatura obcojęzyczna
Dostępność:Do kupienia
Science of organizational change (Phronesis Media)
Do kupienia w: Marka: Phronesis Media
91,65 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
"The best book on change I've ever read..." (Bank CEO)"The best book on change in fifteen years, perhaps longer..." (Organization Development consultant)Leaders need guidance on...
Prezentowany wporownywarce towar Science of organizational change marki Phronesis media możesz nabyć w Libristo.pl w naprawdę świetnej cenie 91,65 zł. Promocja ta jest wynikiem szerokiego porównania setek sklepów i hurtowni w naszej bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9780997651232
Oprawa
Miękka
Sprawdź promocyjne oferty na Science of organizational change marki Phronesis media
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Science of organizational change marki Phronesis media jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Science of organizational change marki Phronesis media (sklep Libristo.pl)
91,65 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat aktualnych cen i dostępności produktu zastosowane w prezentowanym rankingu są zczytywane prawie natychmiast.
Pełny opis produktu
"The best book on change I've ever read..." (Bank CEO)"The best book on change in fifteen years, perhaps longer..." (Organization Development consultant)Leaders need guidance on leading change grounded in the latest science, not 20th-centu
Parametry
ISBN
9780997651232
Oprawa
Miękka
Ilość stron
448
Rok wydania
2019
Kategoria
Literatura obcojęzyczna
Producent
Phronesis Media
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Helena O.
25.11.2024
Twórz z innymi użytkownikami zgraną wspólnotę - publikuj opinie opinie dla produktu Phronesis Media
Jeżeli tylko korzystać z prezentowanego produktu Science of organizational change marki Phronesis media podziel się z odwiedzającymi swoją oceną i opinią. Wskaż jakie są Twoje z użytkoania, czy możesz polecić produkt oraz czy relacja cena / jakość jest dla Ciebie satysfakcjonująca.
Каждый человек мечтает обрести счастье. Но порой эта мечта так никогда и не воплощается в жизнь. Нам постоянно мешают какие-то внешние обстоятельства,...