Zdjęcia Plough quarterly no. 3 marki Plough publishing house
Literatura obcojęzyczna
Dostępność:Do kupienia
Plough quarterly no. 3 (Plough Publishing House)
Do kupienia w: Marka: Plough Publishing House
40,20 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
In this issue, we explore why children and childhood are at the heart of the gospel - and of God's plan for restoring the world. Hear from Johann Christoph Arnold on "Discovering...
Prezentowany w naszejporownywarce cen produkt Plough quarterly no. 3 marki Plough publishing house dostępny jest w Libristo.pl w naprawdę znakomitej cenie wynoszącej 40,20 zł. Promocja ta jest efektem zbiorczych porównan olbrzymiej ilości hurtowni oraz sklepów internetowych.
Podstawowe cechy
ISBN
9780874866087
Oprawa
Miękka
Sprawdź promocyjne oferty na Plough quarterly no. 3 marki Plough publishing house
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Plough quarterly no. 3 marki Plough publishing house jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Plough quarterly no. 3 marki Plough publishing house (sklep Libristo.pl)
40,20 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat cen i dostępności produktu wykorzystane w powyższej klasyfikacji pobierane są prawie bez żadnych opóźnień.
Pełny opis produktu
In this issue, we explore why children and childhood are at the heart of the gospel - and of God's plan for restoring the world. Hear from Johann Christoph Arnold on "Discovering Reverence," Joan Almon on "Kindergartners Are Humans," and Glen Stanto
Parametry
ISBN
9780874866087
Oprawa
Miękka
Ilość stron
72
Rok wydania
2014
Kategoria
Literatura obcojęzyczna
Producent
Plough Publishing House
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Jan T.
24.09.2024
Nadesłana opinia produktu pomoże innym użytkownikom
Jeżeli tylko udało Ci się korzystać z proponowanego Plough quarterly no. 3 marki Plough publishing house prześlij swoją subiektywną ocenę lub opinię. Napisz jakie są Twoje odczucia z użytkowania, czy jesteś zadowolony z produktu, a także czy relacja jakości do ceny jest wystarczająca.