Zdjęcia The Rules of Parenting: A Personal Code for Bringing Up Happy, Confident Children
Literatura obcojęzyczna
Dostępność:Do kupienia
The Rules of Parenting: A Personal Code for Bringing Up Happy, Confident Children
Do kupienia w:
48,99 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Get ready to experience the Rules effect. Begin to get more out of life, shrug off adversity more easily and generally be a happier, calmer, more fulfilled p...
Sugerowany artykuł The Rules of Parenting: A Personal Code for Bringing Up Happy, Confident Children można kupić w Empik w okazyjnej cenie wynoszącej 48,99 zł. Promocja ta jest efektem zbiorczej analizy olbrzymiej ilości hurtowni oraz sklepów w bazie.
Podstawowe cechy
Sprawdź promocyjne oferty na The Rules of Parenting: A Personal Code for Bringing Up Happy, Confident Children
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na The Rules of Parenting: A Personal Code for Bringing Up Happy, Confident Children jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
The Rules of Parenting: A Personal Code for Bringing Up Happy, Confident Children (sklep Empik)
48,99 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat dostępności towaru i obowiązujących cen użyte w powyższej klasyfikacji są synchronizowane prawie bez żadnych opóźnień.
Pełny opis produktu
Get ready to experience the Rules effect. Begin to get more out of life, shrug off adversity more easily and generally be a happier, calmer, more fulfilled p...
Parametry
Kategoria
Literatura obcojęzyczna
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Urszula B.
19.05.2024
Wysłana recenzja / opinia produktu ułatwic decyzję zakupową innym odwiedzającym
Jeżeli tylko miałeś okazję korzystać z proponowanego produktu The Rules of Parenting: A Personal Code for Bringing Up Happy, Confident Children wyślij swoją opinię lub recenzję. Podaj jakie są Twoje odczucia ze stosowania, czy jesteś usatysfakcjonowany oraz czy relacja cena / jakość jest na satysfakcjonującym poziomie.