Zdjęcia Mcfarland & company Tales of superhuman powers
Literatura obcojęzyczna
Dostępność:Do kupienia
Mcfarland & company Tales of superhuman powers (McFarland & Company)
Do kupienia w: Marka: McFarland & Company
110,33 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
"This book is a collection of 55 folktales that feature supernatural abilities. These tales represent powers which people have dreamed of, conjured up, and strived for through the ages. Many of...
Prezentowany towar Mcfarland & company Tales of superhuman powers jest dostępny w Libristo.pl w naprawdę interesującej cenie 110,33 zł. Promocja ta stanowi wynik dogłębnej analizy setek hurtowni oraz sklepów internetowych.
Podstawowe cechy
ISBN
9780786477043
Oprawa
Miękka
Sprawdź promocyjne oferty na Mcfarland & company Tales of superhuman powers
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Mcfarland & company Tales of superhuman powers jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Mcfarland & company Tales of superhuman powers (sklep Libristo.pl)
110,33 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane na temat dostępności towaru i cen użyte w naszym zestawieniu indeksowane są prawie bez opóźnień.
Pełny opis produktu
"This book is a collection of 55 folktales that feature supernatural abilities. These tales represent powers which people have dreamed of, conjured up, and strived for through the ages. Many of the powers are present in popular culture, making the superheroes who wield them the direct descendants of characters such as the princess who could see through walls"--
Parametry
ISBN
9780786477043
Oprawa
Miękka
Ilość stron
240
Rok wydania
2013
Kategoria
Literatura obcojęzyczna
Producent
McFarland & Company
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Stanisław C.
22.09.2024
Wysłane przez użytkowników opinie / recenzje produktu pomogą innym użytkownikom
Jeśli korzystać z produktu Mcfarland & company Tales of superhuman powers podeślij do nas swoją opinię. Zaakcentuj jakie są Twoje odczucia z korzystania, czy możesz polecić produkt oraz czy relacja jakość / cena jest wystarczająca.