Bonne nouvelle! 1 A1.1 Spraw, żeby nauka była przyjemna dzięki podejściu opartemu na zabawie:- cele w postaci wyzwań do rozwiązania z bohaterką,- zajęcia i gry dla wszelkich profili uczniów,- dynamiczna ocena w formie wyzwań.Motywacja poprzez podejście komunikacyjne i zorientowane na działanie:- świadomość uczenia się języka francuskiego i kultury francuskiej w sposób przekrojowy i interdyscyplinarny- 4 odrębne lekcje: aktywna kontekstualizacja uczniów (lekcja 1), aktywne odkrywanie leksyki i fonetyki (lekcja 2), inscenizacja aktów mowy w komiksie i praca nad gramatyką (lekcja 3), odkrywanie dokumentów o zakresu interdyscyplinarnym (lekcja 4),- ostatnie zadanie w "la petite fabrique- strategie uczenia się proponowane poprzez postać niewiele znaczącego płomieniaPoints forts:Rendre l’apprentissage agréable grâce à une approche ludique:– des objectifs sous forme de défis à résoudre avec l’héroïne– des activités et des jeux pour tous les profils d’apprenants– une évaluation dynamique sous forme de défisMotiver grâce à une approche communicative et actionnelle:– une sensibilisation à l’apprentissage de la langue et de la culture française et francophone, de manière transversale et interdisciplinaire– 4 leçons bien distinctes: mise en contexte des apprenants de façon active (leçon 1),découverte active du lexique et de la phonétique (leçon 2),mise en scène des actes de parole dans une BD et travail de la grammaire (leçon 3), découverte de documents à portée interdisciplinaire (leçon 4)– une tâche finale dans « la petite fabrique »– des stratégies d’apprentissage proposées par le personnage de la petite flamme