Historia zna przykłady produktów, które odniosły niewiarygodny sukces i do dziś są zwane kultowymi. Możnawyróżnić projekty, które, zdawałoby się, były skazane na zwycięstwo, a jednak zaliczyły ładną porażkę. Co decyduje o losie nowego artykułu? Jak stworzyć coś wybitnego, co przyniesie firmie pozycję rynkowego lidera? Początki wydają się oczywiste: trzeba odkryć coś, co jest wartościowe, ergonomiczne i wykonalne. Bez tego nie można oczekiwać powodzenia. Nawet jednak najkorzystniejsze pomysły mogą się okazać klapą przy niewłaściwym zarządzaniu nowym projektem. Za każdym nadzwyczajnym produktem stoi ktoś, kto godzi sprzeczne interesy i wykonuje tytaniczną pracę.Ta książka jest dedykowana dla menedżerów produktów technologicznych. Pozwala na zdobycie, ugruntowanie i usystematyzowanie wiedzy o problemach i wyzwaniach niepowtarzalnych dla tworzenia rozwiązań opartych na technice. Znalazło się w niej niemało wskazówek pozwalających na budowanie wysoce elastycznych i efektywnych zespołów i wypracowanie skutecznej kultury organizacji. Nie zabrakło poręcznych porad z dziedziny zarządzania produktem, popartych dziesiątkami przykładów z działalności liderów branży. Dogłębnie wyjaśniono techniki i zasady rozmaitych aspektów testowania nowych produktów. Dzięki tej przystępnej, angażującej czytelnika publikacji stworzenie artykułu wzbudzającego uznanie użytkowników okaże się o sporo łatwiejsze.