INSTRUKCJA VOLKSWAGEN TRANSPORTER T4 (modele 1990-2003)
Książka napraw i obsługi rodzaju Sam naprawiam samochód
Czy chcesz wiedzieć jak naprawić VW Transportera (T4)? Poradnik dla użytkowników samochodów dostawczych Volkswagen Transporter (oznaczenie fabryczne T4) i pochodnych odmian Caravelle, Multivan i Kalifornia, tworzonych od września 1990 do stycznia 2003 roku, wyekwipowanych w:
silniki benzynowe (VW Transporter T4): - czterocylindrowe o pojemności 2,0 dm3 rodzaju AAC (84 KM),
- pięciocylindrowe o objętości 2,5 dm3 o mocy 110 KM (typu AAF i ACU),
- pięciocylindrowe o obszerności 2,5 dm3 o mocy 115 KM (typu AET, APL i AVT),
- sześciocylindrowe o objętości 2,8 dm3 o mocy 140 KM (typu AES),
- sześciocylindrowe o pojemności 2,8 dm3 o mocy 204 KM (typu AMV),
silniki wysokoprężne (VW Transporter T4): - czterocylindrowe o pojemności 1,9 dm3 o mocy 60 KM (typu 1X),
- czterocylindrowe o objętości 1,9 dm3 o mocy 68 KM (typu ABL),
- pięciocylindrowe o pojemności 2,4 dm3 o mocy 75 KM (typu AJA),
- pięciocylindrowe o objętości 2,4 dm3 o mocy 78 KM (typu AAB),
- pięciocylindrowe o obszerności 2,5 dm3 o mocy 88 KM (typu AJT),
- pięciocylindrowe o obszerności 2,5 dm3 o mocy 102 KM (typu ACV, AXL i AYC),
- pięciocylindrowe o objętości 2,5 dm3 o mocy 150 KM (typu AHY i AXG).
Samochody wyposażone w mechaniczne i automatyczne skrzynie przekładniowe. Książka zawiera: plan obsługi, precyzyjny opis czynności obsługowych i naprawczych osiągalnych do wykonania we własnym zakresie oraz schematy instalacji elektrycznej (dla modeli od I 2000).
Układ smarowania (Volkswagen Transporter T4)
- Wiadomości wstępne
- Dynamiczna sygnalizacja ciśnienia oleju
- Sprawdzanie ciśnienia i czujnika ciśnienia oleju
- typowe niesprawności układu smarowania